A Aprilmamma10 Andre møte med forumet 26 Aug 2011 #1 har akkurat fått en positiv test, og er 4+1 uker på vei. I dag har det kommet litt brunt blod, mener å huske at jeg hadde det sist også, at det bare er litt "rester" Er vel friskt blod hvis det er noe galt?
har akkurat fått en positiv test, og er 4+1 uker på vei. I dag har det kommet litt brunt blod, mener å huske at jeg hadde det sist også, at det bare er litt "rester" Er vel friskt blod hvis det er noe galt?
M Moira Glad i forumet 26 Aug 2011 #2 Er friskt blod om det er noe galt ja - og det er ikke alltid det er noe galt da heller =) Hadde endel sånn da jeg gikk med første, kjempeekkelt, men det gikk bra =) Legg beina på bordet å slapp helt av =) Det går nok fint skal du se!
Er friskt blod om det er noe galt ja - og det er ikke alltid det er noe galt da heller =) Hadde endel sånn da jeg gikk med første, kjempeekkelt, men det gikk bra =) Legg beina på bordet å slapp helt av =) Det går nok fint skal du se!
babymama81 Elsker forumet 26 Aug 2011 #4 Gratulerer med postitv test. :-) Vanlig med litt spotting. Hadde det sist og har det nå jeg også.