Noen som vet?

tutta87

Andre møte med forumet
I går var jeg hos gyn. pga at jeg var usikker hvor langt på vei jeg var.. Han kunne ikke se noen ting.. Er 5 uker på vei nå. Er det normalt å kunne se noe på innvendig UL da? Tok 3 forskjellige gtester på fredag på tre forskjellige uriner ( ikke morgenurin) alle var påsitive. To med sterke streker og en med gravid.. I går etter timen ble jeg litt redd og kjøpte CB sin gtest med uketeller på og fikk GRAVID 3+ Når jeg våknet idagtidlig har jeg ikke så mye vondt i puppene lenger.. Fikk ny time hos gyn. om 3 uker.. Nå er jeg litt bekymra:(

Hei!
Jeg var på ul for litt over en uke siden. Da sa legen at jeg var mellom 5-6 uker på vei. Å hun kunne ikke heller se noen ting, kun en tom fostersekk. Det er helt normalt å ikke se noe så tidlig. Dette opplevde jeg også i mitt første svangerskap, så det trenger virkelig ikke å være noe galt.

Kjenner jeg også blir litt bekymret inn i mellom, men jeg skal inn igjen på ny ul i neste uke.
Da skal jeg være i uke 7 så det blir spennende å se om de er noe liv der inne.

Har hørt at det ikke synes på UL før rundt 6 uker, så det trenger jo ikke bety at det er noe galt. Lykke til på neste undersøkelse :-)

Så lenge du får positiv test tror ikke jeg du skal bekymre deg. Ikke vær bekymra til det motsatte er bevist ;) Det er jo fortsatt veeeeldig tidlig :D Lykke til:)

Stol på testene dine - du er jo ikke gravid uten hcg-hormonet i kroppen!;) Vanskelig å se noe på ul så tidlig ja, de er jo bittebittesmå enda disse februarspirene. :) Går nok bra skal du se..

Var det samme på tirsdag og da så vi bilde av plommesekken med en liten sirkel som ble fortalt å være hjertet. 

han printet til og ut ett bilde som prinsen( 2 1/2 år) av og til tar frem å forteller meg at er babyen  i magen til mamma.. he he 

Back
Topp