Noen som vet...

flower3

Flørter med forumet
Vi har prøvd å få barn i over ett år nå og plutselig fikk jeg positiv test.. 1..2..3..ganger!! Ble så glad at jeg ikke klarte å la min kjære sove (dette var sent på kvelden og han skulle opp på skole dagen etter)..MÅTTE bare fortelle han om testene :) Og han ble kjempeglad!..tok en stund før han skjønte hva det var han så på..hehe
Det er første barnet og er kjempespent. emoticon

Dette er en litt spesiell periode for min del, da jeg har vært gravid en gang før for noen år siden og det endte med abort.
Etter kort tid som gravid ble jeg kjempekvalm og kastet opp hele tiden, ømme bryster, oppblåst, lite matlyst..

Det jeg lurer på nå...er om det har noe å si mtp at jeg har vært gravid tidligere, at jeg ikke har noen av disse symptomene nå...??? Kan det være at jeg faktisk kommer til å være i bedre form denne gangen og ikke ende opp med å "tilbringe dagen over en bøtte"..
De eneste symptomene jeg kjenner nå er ømme bryster, tisser litt mer enn til vanlig, kaanskje litt oppblåst..men ingenting mer - og ikke misforstå meg! Jeg er veldig glad for det, men føler jeg sitter her og "venter på at noe skal skje" at jeg skal plutselig bli kvalm..og at det samme skal skje igjen??
Er 5 uker på vei..

Håper det er noen som kan hjelpe meg og kanskje komme med noen tips/triks eller bare dele erfaringer :)

Fra uvitende megemoticon
 
sniker fra januar2011: 
En hver graviditet er forskjellig, finnes ikke noen fasit på en graviditet.... 

Men det er heller ingen garanti for at ting skal gå greit uansett..


Men no betryggende ord:
du har krav på ekstra oppfølgning, ta og alt no gi beskjed til lege at du er gravid og si at du skal ha tidlig ultralyd... og slapp av, nyt spiren din og tiden... 
 
Back
Topp