Noen som vet

DeUtroligeÅrene

Glad i forumet
Per i dag jobber jeg i et vikariat som går ut 1 Aug.
Dette vikariatet får jeg nesten 100% sikkert forlenget dersom jeg ikke er sykemeldt.
Men hva skjer dersom jeg skulle bli sykemeld før dette og bli være sykemledt ut resten av svangerskapet.
De gidder jo garantert ikke forlenge vikaraiat med noen som er sykemeldt og ser ut til å bli det lenge.

Forrige svangerskap ble jeg veldig tidlig sykemeld pga bekkenløsning.Fra 18 var jeg 100% sykemeldt resten av svangerskapet.
Og selv om det er lov å håpe så blir stort sett ikke bekkenløsning bedre med svangerskapene.
Så hvis jeg er uheldig å blir sykemeldt før en evt forlengelse av kontrakten hva skjer da med sykepengene når jeg bikker 1. Aug å ikke har noen kontrakt lengre? Vil jeg ikke få noen ting eller går sykepengene sine normale gang alikevel?
Selve vikaraiatet har en total lengde på 1 år, og jeg har jobbet alle forgående år (dog ikke samme sted)

Hvis ikke de går det burde jeg jo sikkert se meg om etter en annen jobb som er fast eller iallefall lengre vikariat, slik at jeg slipper å gå uten penger.
Selv om det er synd når jeg trives godt på jobben.

dytt

dytt

Back
Topp