to små englebarn
Forumet er livet
Dere som ikke scrapper for hånd, men på data. Kan man printe det ut å lage album av det? I så fall er det fotopapir dere printer det ut på?
På forhånd takk for svar!
På forhånd takk for svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: neflonde og prinsen
eller du kan bestille fotobok med alle når du har laget mange sider[:D] det skal jeg gjøre...[:D]
ORIGINAL: mamma`n_til_thea
eller du kan bestille fotobok med alle når du har laget mange sider[:D] det skal jeg gjøre...[:D]
Åh ja jeg har sett på dine LOèr og du er fantastisk flink! Hvor bestiller du en sånn fotobok da? Sender du LOène du har laget inn til de på samme måte som vanlig foto? Blir ikke det SINNSYKT dyrt?
syns du?? [:D] tusen takk! (kjempe stolt!)
det lønner seg å sjekke priser på dem. Men vet det er en plass de har dem fra 59 kr stk. aner ikke hvor store de billigste er. Men er sånn at alt gjøres på nett, og da kan du sende inn på samme måten som du sender inn bilder, tror jeg. Men har ikke helt funnet det ut enda[:D]
ORIGINAL: lindaen
Jeg framkaller nå alle mine Lo'er i fotobøker.. Hos myphotofun.no.. Det er i 30x30 cm, og for 50 sier koster det 599.. så har du ogsp muligheten til å legge på 150 nye sider i ettertid..
Jeg framkaller nå alle mine Lo'er i fotobøker.. Hos myphotofun.no.. Det er i 30x30 cm, og for 50 sier koster det 599.. så har du ogsp muligheten til å legge på 150 nye sider i ettertid..
Det var billig. Blir ca 12 kr pr side det. Er kvaliteten bra?
Det var billig. Blir ca 12 kr pr side det. Er kvaliteten bra?
Kvaliteten er kjempe bra.. Og samme er servicen.. Om du ikke er fornøyd, så får du 50 nye sider.. Og om du ennå ikke er fornøyd, så får du pengene tilbake å kan prøve deg en annen plass.. [:D]