Noen som vet..

Hanna C

Gift med forumet
Hallo, hallo[;)]

Jeg lurer på en ting.. Er det noen som vet hvor nærme fødsel det er forsvarlig og ha sex? Hvor sent ut i svangerskapet kan det sette igang fødsel osv?
 
Vi hadde sex hele veien vi. De sier at hvis du har litt åpning at det er større mulighet for bakterier å komme inn, men har aldri hørt at man ikke skal ha sex.
Vi fikk beskjed fra jordmor om å gå hjem å ha masse sex for det setter i gang visst nok, og det gjorde det for meg.....Men det setter ikke i gang hvis du i utgangspunktet ikke er klar.
Ha sex så mye du vil. Ingen fare med det![;)]
 
Vi hadde og sex helt frem til fødselen. jordmor sa at det bare var sundt! hvis det ikke er noe i svangerskapet som skulle tilsi at man må være avholden altså!
 
Vi hadde også sex hele tida. Til og med den dagen han ble født. Lurer faktisk litt på om det var med på å fremskynde det litt. Hadde gått og smålekket hele dagen hele dagen uten å skjønne hvorfor trusa var så klam, måtte bytte truse to ganger i løpet av dagen. La oss på kvelden og hadde oss litt, så måtte jeg på do og tisse. Gikk og la meg igjen og hadde såvidt dratt dyna over meg da jeg måtte på do igjen og denne gangen "tisset" jeg på meg i entreen, og DA skjønte vi omsider hva som var på gang, for da rant det mer ordentlig. Så jeg tror sexen var med på å få det skikkelig i gang.
Så bare kos dere og "knull og vær glad" så lenge det føles godt for deg.
 
Back
Topp