Noen som vet?

LuringNr3

Gift med forumet
Vi får kanskje spandert på oss en tur til Thailand til sommeren... Men noen som veit noe om å ta med så små barn dit?

Så artig å bli spandert på da. :)
Vet ikke nåkka om det, men dytte gjerne. :)

hva tenker du på da?

har noe familie som har hus der, å de er der værtfall 1 gang i året, med barn[;)]

Vet at naboen hadde med dattera dems til Thailand da hun var 14 mnd. De hadde en kjempefin tur sa de, men hvordan de gjorde det med tanke på praktisk og mat og slikt vet jeg ikke.

Vet om folk som har tatt med både så små og mindre barn til Thailand, og det har gått helt fint!
Det har med innstilling og om du selv tenker det er greit å gjøre, tror jeg [;)]

Hvis magefølelsen din sier det at det går fint, så kommer det til å gjøre det også!! [;)]

Nei, jeg veit ikke hva jeg tenker på, jeg [8D] Lang reise, sykdommer (?), mat... Alt, egentlig.. Vi fikk tilbud om tur nå i sommer også, men da var Adrian for liten. 3-4 mnd... Men nå VIL JEG IKKE si nei!!! [:D][8D]

Jeg har ikke vært i Thailand med barn, men det er et fantastisk land å feriere i![:D][:D][:D][:D] Anbefales på det sterkeste![:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hit skal vi: http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=Koh+Samui&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Sier bare: [:D][:D][:D]

en kollega av meg har vore i thailand med mann og deres barn på 4 år no i 3 uker[:)]

er jo ikke bare litt grønn a misunnelse da!![8D]
 men tror nok dere får en suuper tur![:)]

Flere av venneparene våre har vært i thailand med barn :) Null problem [:)]
De sov på flyet og spiste og koste seg.. det er opp til hvordan du legger det opp selv [:)]

Herreguuuuud.. jeg hadde ikke nølt engang [:D] hihi.. sååååå fint det ser ut der [:)]

Jeg kjenner flere som har vært i Thailand med små barn. Det har gått veldig fint!

Hun jeg kjenner best har imidlertid med alt av mat til de minste, antibac-servietter til å tørke av bestikk og lignende, flaskesterilisator, mm. Hun ble selv svært syk en gang, så man skal være forsiktig. Likevel; tar man forholdsregler så skal det gå veldig bra.

Tror du kommer til å angre mer på ikke å reise enn å reise...

Back
Topp