Noen som vet???

Snuppaa

Forelsket i forumet
Kan et tidlig symptom være at man får stikkinger nederst i magen? Altså en stølhet som kommer og går?
Rett under trusekanten på hver side om dere skjønner...

Noen som har opplevd det?

Og et annet spm: Hvor lang tid tar det før egget fester seg, fra det er befruktet?[:)]

Takk for svarene![:)][:)][:)]

[:)]

dytt

Jeg merket stikking som ett av de første symptomene :)

ORIGINAL: Fragle1

wæææh... men tror egentlig ikke jeg kan ha blitt gravid sååå fort... Vet du hvor tidlig du merket det som symptom?

dyttedytt

jeg har stikkinger enten på begge sider, eller bare ene siden, om jeg har eggløsning.

ORIGINAL: *yummymummy*

jeg har stikkinger enten på begge sider, eller bare ene siden, om jeg har eggløsning.

aah... ja, det kan jo også være... men jeg har ikke eggløsning da...[8|] ifølge testen

ORIGINAL: Snuppaa

ORIGINAL: Fragle1

wæææh... men tror egentlig ikke jeg kan ha blitt gravid sååå fort... Vet du hvor tidlig du merket det som symptom?

Hmm.. Jeg testet en og en halv uke etter jeg skulle hatt mensen, så ett sted mellom EL og da ;)

ORIGINAL: *Shooting Star*

Ja det er et symptom det du beskriver. Egget fester seg ca 3-7 dager etter eggløsning når det er befruktet[:)]

såpass ja....
Hehe...
men den mensen jeg hadde for en uke siden når jeg gikk på pilla....; har hørt noen kaller det falsk mens... kan jeg bli gravid rett etter den?

Back
Topp