Noen som vet??

Tulip

Elsker forumet
Det er så ofte jeg åpner innlegg med bilder, også får jeg ikke bildet opp - bare et rødt kryss.... Skikkelig irriterende....
Er det noen som vet hvorfor dette skjer?

Nei, er nok ikke fordi bildene er fjernet. Når jeg nå f.eks går inn på tråden for ukas bildekonkurranse så kan jeg se bildene som bla Jonsie, Pewsen, ch88 og Gunni har lagt inn. Men jeg får rødt kryss på bildene som bla Laban2, M@lin, Smyga og Lonamor har lagt inn....
Det rare er at det ikke alltid er at jeg får rødt kryss. Her om dagen så jeg bildet av snuppa til Laban2 og de andre som jeg ikke får opp i dag.....
Skikkelig irriterende dette her, og jeg har null peilig på data [:@].

Grunnen til dette er mest sannsynlig som følger:

For å få lagt inn bilder her må man ha bildene på nett ett eller annet sted. Hvis du da finner bildets adresse, legger det inn her, så er bildet på plass, hvis du så i ettertid fjerner bildet fra stedet det lå lagret, så kommer det bare frem et rødt kryss her...

You understood? [8D]

ORIGINAL: CamillaN

Grunnen til dette er mest sannsynlig som følger:

For å få lagt inn bilder her må man ha bildene på nett ett eller annet sted. Hvis du da finner bildets adresse, legger det inn her, så er bildet på plass, hvis du så i ettertid fjerner bildet fra stedet det lå lagret, så kommer det bare frem et rødt kryss her...

You understood? [8D]

Føler meg litt grønn nå jeg....men vil det si at flere av de som har lagt inn bilder på tråden for ukas bildekonkurranse har fjernet bildet fra stedet det lå lagret da?

Ja da er det vel flere enn meg som har problemer med dette.

Takk for svar!!

Eg har hatt same problem som du til tider, men det er eit problem som kjem og går, så det er sikert nettstaden som ligg nede tenker eg......

Back
Topp