noen som vet ???????

Annicken

Forumet er livet
vi skal flyte nå straks, så er det på en måte første gang i umøblert, så er flere ting vi trenger, har hørt at det er et sted man kan søke om noe støtte til det første stedet man skal bo på en måte =)   så har jo leid liksom, men møblert..  noen som vet hvor man kan få denne støtten ????????   snakker ikke om lån, men en ytelse =)

jo da det finnes, ei venninne fikk det gitt.. derfor jeg tenkte å sjekke det ut =) 

etablerings ett eller annet =) 

hadde tenkt å kjøpe de selv vi, men skal sjekke opp om det er noe som faktisk finnes =)

hmm aldri hørt om det[&:]

hehehehehe jeg må nødt å le, jeg stiller et spørsmål, også må jo folk så nødt til å krangle. dere er ikke sanne =)  

dessuten så er det ikke meg som bestemmer lover å regler i dette landet da.. hehehehhee

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: Annicken

hehehehehe jeg må nødt å le, jeg stiller et spørsmål, også må jo folk så nødt til å krangle. dere er ikke sanne =)  

dessuten så er det ikke meg som bestemmer lover å regler i dette landet da.. hehehehhee

Det er jo ingen som krangler her.[:)]

For all del, viss det finnes noe sånt, så synes jeg du skal søke.
Selv om jeg synes det var er rar "regel", er det jo ingenting i veien for å benytte seg av de muligheter som er[:)]

hehe  okay =) my mistake =)   unnskyld =)  tilgitt??

ja nettopp derfor jeg spurte selv, for jeg lurte, og visst det finnes så har vi det ikke evig lett nå, og da tenkte jeg utnytte meg. noe jeg aldri har gjort sånn sett før. men nå er det snakk om baby inni bildet og så da må en bite i det sure eple =) vi klarer oss fint uten, men synes det er okay om vi får en fin start =)

takk =)   

nej nå må jeg pigge herfra, få lest litt før gubben våkner =)   

vet at man kan få en sum til møbler fra sosial kontoret. men da må du falle under visse katogorier.
broren min fikk og kusina mi fikk. men broren min er alene og uten fast inntekt. og kusina mi var alene mor og også uten fast inntekt.
det er det eneste stedet jeg vet som "gir" ut en sum til møbler.

Back
Topp