noen som vet?

barebeaa

Elsker forumet
Husker det var noen som snakket om hvilken vei stikkpillene skal inn....(lurer på om det var vand??)
mener da at det ble sagt at de skulle inn med den butte enden, ellers bare sklir de ut igjen....noe de har gjort her.
Så jeg har da prøvd med den butte enden og de forblir der inn.
Men jeg føler bare at det må jo være mer vondt enn om man tar den spisse enden inn??

Noen som husker eller vet??
har en gutt med kraftig ørebetennelse.....[8D]

Stikkpiller er formet slik at den BUTTE enden skal inn først! Det er fordi lukkemuskelen kniper og drar da inn stikkpillen. Hvis den spisse enden blir satt inn først, må man dytte mye mer med fingeren før lukkemuskelen får tak i den!

Og det er ikke noe forskjell når det settes inn, det er forsket på! [;)] Annet enn at den forsvinner fortere når man får den butte enden først, og dermed mindre ubehag! [;)]

GOD BEDRING, ørebetennelse er VONDT!

ORIGINAL: *Skjønningene*

ORIGINAL: Vand

Stikkpiller er formet slik at den BUTTE enden skal inn først! Det er fordi lukkemuskelen kniper og drar da inn stikkpillen. Hvis den spisse enden blir satt inn først, må man dytte mye mer med fingeren før lukkemuskelen får tak i den!

Og det er ikke noe forskjell når det settes inn, det er forsket på! [;)] Annet enn at den forsvinner fortere når man får den butte enden først, og dermed mindre ubehag! [;)]

GOD BEDRING, ørebetennelse er VONDT!

Ja det samma lærte vi på apotekteknikkeren!

Men når jeg tar stikkpiller mot hemo[:@][:@][:@]rider, så tar jeg den spisse først, hender jeg gjør det på ungene også [8|][:D]

hvorfor gjør du det?

Back
Topp