noen som vet.........

snosa

Elsker forumet
dattra mi har fått atopisk eksem og som følge av dette trenger hun en masse spesial produkter
som kremer, salver og olje; Det jeg lurer på er : har man krav på stønad fra trygdekontoret ??

UFF, BEKLAGER DETTE HAR INGEN TING MED AVSTEMMNING Å GJØRE. HAR JEG TRYKKA PÅ NOE KANSKJE

Jeg er ikke sikker, men sønn til søstera mi har det samme og hun får ikke noen stønad. Venninna mi har også atopisk eksem, helt fra hun var 3mnd og har heller ikke hørt noe om at hun får noen stønad.... men jeg er ikke sikker på det....

ORIGINAL: snosa

dattra mi har fått atopisk eksem og som følge av dette trenger hun en masse spesial produkter
som kremer, salver og olje; Det jeg lurer på er : har man krav på stønad fra trygdekontoret ??

ja det har du, husker ikke i farten, men enten er det hjelpe stønad eller grunnstønad. 2 sec skal finne link til deg.

jeg får 1008 kr i måneden til eldste jenten min, som skal dekke salver og pga det blir ekstra slitasje på klær og senge tøy pga alle kremmene osv.

TUSEN TAKK FOR NYTTIG INFO.[:)]

ORIGINAL: snosa

TUSEN TAKK FOR NYTTIG INFO.[:)]

bare hyggelig, husk å send med en bekreftelse som legen har skrevet at hun har eksem osv.
men du har i hvertfall krav på noen penger, verdt å søke. nesten ingen som vet om det[:'(][;)]

Back
Topp