noen som vet

seilø

Glad i forumet
hvor det går ann å bestille gensere eller slike ting til pappane med egne bilder av barn eller slike ting???

jeg takker og bukker, tenkte jeg skulle bistille litt forskjellig i 30 års gave til pappaen til jenta vår

ORIGINAL: Shaanett

www.spreadshirt.net

Der kan du laste opp bilder og trykke på klær og diverse andre ting de har der..

men hvordan får man betalt plagene, jeg prøver i med alle koder jeg kan på visa, men får det ikke til

ORIGINAL: seilø

hvor det går ann å bestille gensere eller slike ting til pappane med egne bilder av barn eller slike ting???
På www.eurofoto.no bestilte jeg t-skjorte med bilde av hele familien og en boxer med bilde av meg!!![:D][:D][:D]

jeg skal betale med visa og har slått inn kredittnummer og gjyldig til + korteier. det virker som om det bare er den cvv2 som mangler, er helt frustrert her. var i banken i dag og lurte på om de viste noe, da viste hun meg noen siffer bak på kortet der vi skriver, men jeg vet ikke hva de trenger[>:]

ORIGINAL: Almalexia

ORIGINAL: seilø

ORIGINAL: Shaanett

www.spreadshirt.net

Der kan du laste opp bilder og trykke på klær og diverse andre ting de har der..

men hvordan får man betalt plagene, jeg prøver i med alle koder jeg kan på visa, men får det ikke til

jeg hadde ikke problemer der, hva kode spør de etter?

brukte du og visa eller er det bare meg

Så dumt det har jeg ikke, ja ja. det var mye fint der inne,men jeg får bestille noe på fotobutikker i stede[;)]

Back
Topp