Noen som vet?

Jeg har tenkt å bestille nytt bankkort, så egen design. Men så skulle jeg ha byttet det bildet av meg selv for det er mange år siden det er tatt og det ligner ikke på meg selv en gang. så lurer jeg på om kan late opp et bilde fra dataen eller om man må innom banken?. Jeg vet at når man skal designe kortet så kan man laste opp bilde selv, men er som sagt usikker på om det samme gjelder når man skal la legitimasjon bilde..

Huff dette ble teit, men håper noen skjønner meg..

Jeg var ikke klar over at man kunne designe eget bankkort engang![8D]
Men tror kanskje bildet må tas i banken, er i værtfall der jeg har gjort det hver gang. Men går jo ant å ringe å spørre. [:)]

Jeg tror du må i banken. De må vite at bildet er av deg og ikke noen andre. Mulig du kan ha med eget bilde som de bruker, men jeg tror som sagt de må sjekke at det er deg.

Har snakket med banken må komme dit for å ordne bilde og så designe kort over nettet noen dager etterpå

Selve bildet av deg på id`en må du ta med til banken så de fikser.. Det går ikke via nett...
Men designet utenpå kan du fikse på nett.. Jeg bestillte nytt og fikk Brann motiv :P hahah!
En venninne skulle sjekke, så prøvde hun med ett bildet av seg selv, for å se.. Men bestilte ikke.. Så mistet hun kortet, bestilte nytt og da fikk hun jaggu seg selv på HELE kortet.. HAHAHA! hun føler seg bra dum når hun skal betale med seg selv :P

Jeg sendte et bilde til banken som jeg har bakpå kortet. Har lokal sparebank fra et annet sted i landet, så kan ikke stikke innom banken...

Okei, ja tenkte liksom litt på sikkerhet osv.. at de VET det er deg osv 

Back
Topp