Noen som vet???

Lille*Du*I*Magen*Min

Forelsket i forumet
Skal i 40+50 års dag imorgen til mamma og onkel! Har vært i alle butikker og lett etter kjole/tunika, men finner ikke noe[&:]

Føler egentlig jeg bare ser feit ut[:-]

Men noen som har noen tips om butikker som har fine kjoler/tunikaer som jeg kan bruke? Evt tights med god strekk i, hehe[:-]

(Jeg har kjøpt meg noen kjempe kule hvite pumps, så må passe til disse)

Akkurat nå syns jeg ikke det er noe gøy å være gravid[:(]

Har du vært på mammaavd på H&M?? Der fant jeg hvertfall masse fint, og fikk meg til å føle meg gravid og ikke feit [;)] Lykke til med jakten, håper du finner noe du trives og føler deg vel i, sånn du kan nyte bursdagene[:D]

indiska har masse fine tunikaer og d e har gina ticot og [:D]

Tusen takk for svar[;)]

Haha, jeg som ikke gikk opp på H&M, fordi sist gang jeg var der hadde de ingenting!! Da må jeg jo ta turen imorgen å se[:D][:D]
Nå følte jeg humøret letta litt[:-]

Men jeg er jo ikke veldig smart egentlig.... Går på bik bok, b young, only osv for å prøve klær[8|] Tror jeg må gi meg med håpet om at disse klærne passer[:-]

ORIGINAL: Lille*Du*I*Magen*Min

Tusen takk for svar[;)]

Haha, jeg som ikke gikk opp på H&M, fordi sist gang jeg var der hadde de ingenting!! Da må jeg jo ta turen imorgen å se[:D][:D]

Men jeg er jo ikke veldig smart egentlig.... Går på bik bok, b young, only osv for å prøve klær[8|] Tror jeg må gi meg med håpet om at disse klærne passer[:-]

Hehe, ja prøv d [:D] Nytter ikke å gå på de butikkene, hvertfall ikke for meg nå som magen begynner å bli stor, da føler du deg nok uansett feit, for de klærnene er jo ikke beregna for gravide akkuratt..[;)]

Jeg følte meg med en gang 1000 ganger bedre når jeg fikk på meg mammaklær ;) + de har geniale tightser der, med sånn ekstra "stoff" som du kan dra over magen (ufattelig dårlig forklart, men du vet sikker hva jeg mener..  hehe. Ser og føles helt supert ut[:)]

ORIGINAL: gyrid

Tusen takk for svar[;)]

Hehe, ja prøv d [:D] Nytter ikke å gå på de butikkene, hvertfall ikke for meg nå som magen begynner å bli stor, da føler du deg nok uansett feit, for de klærnene er jo ikke beregna for gravide akkuratt..[;)]

Jeg følte meg med en gang 1000 ganger bedre når jeg fikk på meg mammaklær ;) + de har geniale tightser der, med sånn ekstra "stoff" som du kan dra over magen (ufattelig dårlig forklart, men du vet sikker hva jeg mener..  hehe. Ser og føles helt supert ut[:)]

Ja vet hvilke du mener[;)] Tuusen takk ihvertfall!! Nå gleder jeg meg til imorgen! Må krysse fingrene at jeg finner noe der, hehe.. For så deppa som jeg er nå har jeg aldri vært før[:-] Ikke noe gøy!

Tusen takk for svar[;)]

Jeg setter ikke min fot innenfor disse butikkene, gravid eller ei, for da blir jeg bare deppa. Jeg er ikke feit, men har litt ekstra polstring, i tillegg til at jeg er ganske kort, så klærne i de butikkene er ikke akkurat skreddersydd. Enda verre er det at for noen år siden, da jeg var så dum at jeg forvillet meg inn på en bik bok butikk for å se på olabukser, og fant på å spørre om de hadde noen i str. 40, hvorpå butikkdama presterte å svare: "Nei, SÅ store størrelser har vi ikke her" Er det mulig å være frekk eller??[:@][:'(] Så der kommer jeg aldri til å sette mine bein igjen.

ORIGINAL: mayah

Mmm... Jeg hadde anoreksi som tenåring og skulle handle kjole på bikbok.. Endte opp i strl L(!) veide ikke 50 kg engang.. Var sydd etter asiatiske modeller.. Kjempe nedtur for ei som bare så på strl på den tiden. Holder meg også laaangt unna de butikkene der. Men hender jeg er innom B young.

Huff, det er jo ganske ille vil jeg si..[&:] Kan jo knuse alt av selvtillit på en stakkar tenåring...
B-young, ja..skulle vel egentlig ikke vært med i "nedrakkinga" mi, for der kan jeg også finne en del fint. Men BikBok og Only har jeg gitt opp.

ORIGINAL: Jellybelly

Tusen takk for svar[;)]

Jeg setter ikke min fot innenfor disse butikkene, gravid eller ei, for da blir jeg bare deppa. Jeg er ikke feit, men har litt ekstra polstring, i tillegg til at jeg er ganske kort, så klærne i de butikkene er ikke akkurat skreddersydd. Enda verre er det at for noen år siden, da jeg var så dum at jeg forvillet meg inn på en bik bok butikk for å se på olabukser, og fant på å spørre om de hadde noen i str. 40, hvorpå butikkdama presterte å svare: "Nei, SÅ store størrelser har vi ikke her" Er det mulig å være frekk eller??[:@][:'(] Så der kommer jeg aldri til å sette mine bein igjen.

Herregud!!!![:@] Mulig å være så frekk!! Åhh jeg hadde klikka i vinkel hadde noen sagt noe slikt til meg[:'(]
Pjuuuuk[:'(]

Nei, skal ihvertfall ikke gå på disse butikkene før jeg er ferdig med svangerskap og klart å slanka meg litt[:-]

Back
Topp