Noen som vet?? :)

t0mmelise

Forumet er livet
Har maxi cosi cabrio fix bilsete, der er det sånn nyfødt pute greier i baken.
Når tar man vekk den?? skal reise hjem fra påske ferie i morgen og tenkte det kunne vært kjekt å vite [;)]
snuppa er 6 uker og 1 dag [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

Har maxi cosi cabrio fix bilsete, der er det sånn nyfødt pute greier i baken.
Når tar man vekk den?? skal reise hjem fra påske ferie i morgen og tenkte det kunne vært kjekt å vite [;)]
snuppa er 6 uker og 1 dag [:)]

Dytter

Lurer på samme

Opp med deg :)

ORIGINAL: anne marit

Jeg har tatt ut nyfødtinnlegget i setet pga at tuppa har vokst fra den. Hun er for lang til den[:)]

Har tenkt på dette selv, tror vår gutt også er blitt litt for lang egentlig. Han er 2 mnd nå. På 6-ukers kontrollen var han 56,5 lang.

Tror N også kommer til å vokse seg for lang for den ganske snart, men har valgt å la den være foreløpig da jeg syns den støtter hodet godt. Ser for meg at hodet lettere "faller" over til siden når han sover uten innlegget? 

Jeg har ikke brukt det.. Visste ikke det var sånn før i dag jeg [8|] Fant den i en pose hos mamma og dem :p (arva bilstolen av min bror) :P

du mener støtten til hodet ? bruker den enda, han var 59 cm på 6 ukers kontrollen
sist hadde vi d ikke i det hele tatt, for da lånte vi et sete

vi skal ta den ut nå, fordi klumpen er for stor til den..han er 6 uker og 1 dag idag [:D]

Her var han 61 cm på 6 ukers.. Bruker puten enda, har bare regulert selene høyere opp, da følger jo puten med..[;)]

aner ikke men dytter for deg

Litt seint svar, men bedre sent en aldri...
Puten som størret hodet skal være til barna er ca 5mnd...
MEN den puten som er inni babyinlegget under rumpen kan man ta ut, så har babyen litt ekstra plass å boltre seg på... men lurt å være obs på at da vil babyen sitte mer rett og ikke ligge som de gjør nå...

ORIGINAL: Ariana

Litt seint svar, men bedre sent en aldri...
Puten som størret hodet skal være til barna er ca 5mnd...
MEN den puten som er inni babyinlegget under rumpen kan man ta ut, så har babyen litt ekstra plass å boltre seg på... men lurt å være obs på at da vil babyen sitte mer rett og ikke ligge som de gjør nå...

aha, thank you [:)][:)][:)] da fjerner vi den snart [:)]

Det er jeg usikker på, men kan dytte videre og se om det er noen andre som vet.

er der slike pute greier som skal vekk i andre bilstoler også? har ekte graco..

Back
Topp