Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøken Muffin skrev:
Ååååhh, den var nyyyydeligBabylykke81 skrev:
Jeg veit!!! Ble helt forelska! Er noen ting som bare er MÅ HA... Men jeg har ikke 3000 kr for mye, så har allerede spurt om svigermor vil prøve seg, thihi.
Babylykke81 skrev:
Frøken Muffin skrev:
Jeg veit!!! Ble helt forelska! Er noen ting som bare er MÅ HA... Men jeg har ikke 3000 kr for mye, så har allerede spurt om svigermor vil prøve seg, thihi.
Ja den er satt opp på ønskelisten min også, sammen med Kili- sengen. Skal skrive opp alt vi har lyst på, med pris og hvor det kjøpes, også ser vi etterhvert hva vi prioriterer :0) Det er den fiiineste posen jeg har sett noen gang <3
Frøken Muffin skrev:
Babylykke81 skrev:
Frøken Muffin skrev:
Ja den er satt opp på ønskelisten min også, sammen med Kili- sengen. Skal skrive opp alt vi har lyst på, med pris og hvor det kjøpes, også ser vi etterhvert hva vi prioriterer :0) Det er den fiiineste posen jeg har sett noen gang <3
Tror vi burde vært på shopping sammen! Kilisengen er så fin, men blir nok litt for dyr for oss... Godt vi får igjen på skatten, hehe.
Babylykke81 skrev:
Hihi
Ja den er veldig dyr... Men vi er litt heldige fordi vi får vogn hos mormoren til sambo, også får vi penger til utstyr fra både mamma/pappa, farmor og foreldrene til sambo. (Førstefødte og stor stas, vettu, hehe)
Og da kan det hende vi får råd til det likevel :)
Får også igjen på skatten, pluss at litt av feriepengene nok går i babystasj...
Er også så heldig at vi arver en del ullklær fra tanteungen min som ble født i september 2011. Og får vi gutt, blir det masse klær vi arver :0)