Noen som vet? (tutkopp)

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Noen som vet om en tutkopp som er slik at det bare kommer drikke ut om ungen suger, i tillegg til at det er ett rør ned i drikken? Om dere skjønner [8D] Hun har tutkoppen til avent, og den er slik utenom det røret som går ned. For hun klarer ikke å løfte koppen så hun får i seg noe drikke. Så tenkte at om det finnes en slik med rør nedi så klarer hun å drikke selv. Det hun liker best også. Ikke like gøy når mammaen holder tutkoppen. Men når hun gjør det selv får hun bare i seg luft.

Jeg har en sånn kopp etter storesøster, tror det er avent den også.. Men den ble lite brukt, for hun skjønte ikke poenget med den og den lakk endel.. (selvom den ikke skulle gjøre det)[8D]

Tutkoppene fra MAM er jo veldig gode å starte med. Den har myk tut, som ligner litt på flaske. Ellers liker jeg godt de fra avent og bambino. [:)]

vi har en nuk kopp som er helt super!

Har de rør ned i bunnen da?

nei, men det er veldig enkelt å drikke av dem!!
Vet at dr brown sine flasker har sånn rør ned til bunnen, men kan ikke komme på å ha sett noen kopp med det.
håper noen har et tips å komme med til deg[:)]

ORIGINAL: vær87

på rimi har dem slik kopp som du beskriver :) bambina eller bambino eller moe slik heter det... tanteungen min har en sånn!genial

Vi har ikke rimi her [8|] Tror vi må ganske mange mil unna for å finne rimi butikk [&:]

ORIGINAL: MetteJ

på rimi har dem slik kopp som du beskriver :) bambina eller bambino eller moe slik heter det... tanteungen min har en sånn!genial

Vi har ikke rimi her [8|] Tror vi må ganske mange mil unna for å finne rimi butikk [&:]

sånn er det her å! men la iallefall ut link så du ser den.. kan hende det er noen andre som selger den :)

Tror nuk sin blir noe samme som den avent hun har. Problemet er jo at hun ikke klarer å løfte opp koppen så hun får i seg noe [8D]

Tror Tommy Tippee har sånne kopper... 

ORIGINAL: kikja

er ikke bilde av det på hjemme siden dems i allefall..

coop har også bambino saker. vet ikke om de har sånn tutekopp, men har sett smokker og skjeer fra bambino når jeg har gått fori så er jo ikke umulig at de har sånn kopp også[;)]

ORIGINAL: carinasverden

coop har også bambino saker. vet ikke om de har sånn tutekopp, men har sett smokker og skjeer fra bambino når jeg har gått fori så er jo ikke umulig at de har sånn kopp også[;)]

Finner ingen tutkopper med rør ned i bunnen når jeg søker på google hvertfall [&:]

ORIGINAL: Rapunsel

ORIGINAL: kikja

er ikke bilde av det på hjemme siden dems i allefall..

Hmm.. Ei av de jeg kjenner fra BP har sånn kopp til snuppa si, og mener det var Tommy Tippee... Kan høre med a senere, men ho er i Thailand på ferie atm [:-]

Back
Topp