Noen som vet..? (Samme som på generell..)

Horomonella

Gift med forumet
Fredag 30.12 ca klokken 13 begynnte jeg å få ganske intense magesmerter. Det kjentes ut som menssmerter. Jeg tenkte kanskje bare at d var kynnere eller noe så jeg tenkte at det kom til å gå over. Men når klokken nærmet seg 18, og det fremdeles ikke hadde gitt seg så ringte jeg legen.
Legen kom og kjennte på magen min og lyttet på fosteret. Alt såg greit ut, men for sikkerhets skyld så tok han en urinprøve.. Der visste det seg at jeg hadde 3+ hvite blodceller (Vet ikke hva dette betyr) og en god del blod. Så jeg ble sendt på sykehuset for en litt mer grundig sjekk. Jeg måtte kjøre selv (1 og en halv time inkl. ferge.. ) tross at jeg hadde ganske vondt.. Når jeg kom på sykehuset så satt de på meg alle mulige slags ledninger for å måle barnets aktivitet m.m.. Uansett, legen sa jeg hadde en del sammentrekninger i livmoren, men at livmorhalsen var lukket og det var ingen fare for for tildlig fødsel. Så jeg reiste bare hjem..

Men jeg lurer egentlig på hvorfor jeg hadde desse sammentrekningene? Og hvorfor jeg hadde så masse blod i urinen.. Er det noen som har peiling..? Litt redd for at bebi`n min skal komme for tidlig..

Ja, ring og spør! Det er best å få legene selv til å forklare tingene ordentlig. Så blir det ikke misforståelser (still spørsmål underveis hvis de snakker gresk), og så blir de minnet om at det faktisk er en viktig del av jobben deres! [;)]

Lykke til, håper alt går bra!

Back
Topp