Noen som vet råd..?

M&ms

Forelsket i forumet
Hei! :)

Jeg har den siste uken hatt mye mensmurring/menssmerter som plutselig bare kommer og er fort over igjen, jeg har ikke hatt det sånn tidligere og får kun mensensmerter etter at jeg har begynt å blø, så dette er litt uvanlig for meg. + de siste dagene i tillegg til idag, er jeg super oppblåst! Men kommer kun om kvelden, magen er kjempe hard og kjennes ut som om den skal eksplodere. Har ikke hatt noe av dette tidligere sammen med mensen, så jeg er litt nysgjerrig.. Noen som vet hva dette kan skyldes?:)

Gravid? :-)

Har ingen andre symptomer isåfall.. Ikke ømme pupper eller kvalm.. o_O
Har du vært gravid tidligere med lignende symptomer eller så få? :)
Ja det høres omtrent ut som mine symptomer fra eggløsning til litt etter positiv test :-) kvalmen kom først i uke 5-6, og hadde aldri særlig ømme pupper i den forstand :-)

Ja det høres omtrent ut som mine symptomer fra eggløsning til litt etter positiv test :) kvalmen kom først i uke 5-6, og hadde aldri særlig ømme pupper i den forstand :)

Wæ! Tror du da at det er for tidlig og ta test i morgen? :) Jeg har ikke noe gravid følelse, vet ikke hvor vanlig det er, men har sett innpå her at mange føler det på seg. Gjorde du det? :)

Sånn hadde jeg det en god stund før puppene mine ble ømme. Opplevde det også ved eggløsning, men da var jeg ikke oppblåst. Ta en test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld :D lykke til :D

Sånn hadde jeg det en god stund før puppene mine ble ømme. Opplevde det også ved eggløsning, men da var jeg ikke oppblåst. Ta en test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld :D lykke til :D

Hehe, får gjøre det da!:D Men hvis jeg er gravid, da kan jeg ikke være langt på vei eller? o_O jeg er ikke noe flink på dette her :oops: har vært gravid en gang før, men mistet.. Da var jeg kvalm og hadde ømme pupper, men svangerskap er vel forskjellig eller?

Når er forventet mens da? :)

Wæ! Tror du da at det er for tidlig og ta test i morgen? :) Jeg har ikke noe gravid følelse, vet ikke hvor vanlig det er, men har sett innpå her at mange føler det på seg. Gjorde du det? :)
Kommer ann på når sist mens var det :-)
Ja følte det veldig sterkt, men det var fordi de følelsene jeg hadde i livmora var absolutt ikke normalt den delen av syklusen :-P

Når er forventet mens da? :)

Kommer ann på når sist mens var det :)
Ja følte det veldig sterkt, men det var fordi de følelsene jeg hadde i livmora var absolutt ikke normalt den delen av syklusen :p

Mensen min er ikke regelmessig for jeg går på p-pillen og skal ikke ha opphold som man skal ha, pga mye mensensmerter.. Så jeg har ikke peiling når den kommer, den bare gjør det, hehe :hungover:

Mensen min er ikke regelmessig for jeg går på p-pillen og skal ikke ha opphold som man skal ha, pga mye mensensmerter.. Så jeg har ikke peiling når den kommer, den bare gjør det, hehe :hungover:
Ta en test du :)

Hmm akkurat. Da kan du vel sikkert bare ta en test i morgen for å sjekke, vanskelig å si om det er for tidlig :-) selv tok jeg et par tester for tidlig, men venta noen dager og plutselig ble den positiv.

Hehe, får gjøre det da!:D Men hvis jeg er gravid, da kan jeg ikke være langt på vei eller? o_O jeg er ikke noe flink på dette her :oops: har vært gravid en gang før, men mistet.. Da var jeg kvalm og hadde ømme pupper, men svangerskap er vel forskjellig eller?
Ta en clear blue med ukeindikator, da får du jo en pekepinn i så fall, og så kan tidlig ul fortelle bedre. Siden du ikke husker mensen. Sjeldent man skriver den ned når man ikke er prøver :-) Jeg var 6 uker på vei da jeg testet positivt, og da hadde jeg testet negativt 2,5 uker tidligere (hadde festeblødning i mellomtiden).

Ta en clear blue med ukeindikator, da får du jo en pekepinn i så fall, og så kan tidlig ul fortelle bedre. Siden du ikke husker mensen. Sjeldent man skriver den ned når man ikke er prøver :) Jeg var 6 uker på vei da jeg testet positivt, og da hadde jeg testet negativt 2,5 uker tidligere (hadde festeblødning i mellomtiden).

Nei, vi er jo ikke prøvere, så mensen kommer når den kommer den :) Okei, tusen takk! :D

Back
Topp