Noen som vet?? :P

Sissytara

Glad i forumet
Jeg skal på tidlig ultralyd når jeg er 8 uker på vei..
Noen som vet hvordan den ultralyden foregår?

Var en venninne av meg som sa at den blir tatt vaginalt?

Litt nysgjerrig jeg :P

Den blir tatt vaginalt ja. Gjør ikke vondt. :)

ORIGINAL: Veronica_82

Den blir tatt vaginalt ja. Gjør ikke vondt. :)

Okei, det var litt kjekt å vite slik at jeg er litt forberedt på det :P
Takk :)

det er veldig fort gjort, og man merkert veldig lite, de tar bare en liten stav helt ytterst og ser, trenger ikke nebb klypa eller no [:)]

personlig så hater jeg vaginalt ul... når de sjekker eggstokkene det gjør vondt. då er det som at det "drar" i eggstokkene...

personlig håper jeg at min livmor har vokst seg stor nok til å ta utvendig...

veldig individuelt om hvordan en opplever en vaginal ul...
og veldig individuelt om du må ha innvendig eller om det holder med en utvendig ul...

What! Dette har jeg aldri hørt noe om[:-] Er det kun når man er veldig kort på vei at man må gjøre det sånn?

ORIGINAL: Frøken S

What! Dette har jeg aldri hørt noe om[:-] Er det kun når man er veldig kort på vei at man må gjøre det sånn?

JA HVIS MAN ER UNDER UKE 12.
Men ofte kan man ta utvendig ul selv om man er under uke 12

Hmmm.... Vet du hvor nytt utstyr det er der du skal gå??? for jeg var uke 9 sist og da fikk jeg utpå magen:):) Det satser jeg på denne gangen også:) Men hun har ganske nytt utstyr da:)

Jeg skal få vanlig ul i uke 8. Legen min mente det skulle gå=). Kan være lurt å spørre om de kan prøve utvendig før de tar innvendig=).

Jeg hadde utvendig ul i uke 6, så må nødvendigvis ikke være innvendig [:D]

Jeg hadde idag utvendig UL, og da ser man det godt[:D]

Jeg skal på utvendig ul i slutten av måneden. Fikser ikke innvendig dersom jeg kan slippe jeg altså[:)][:)]

Jeg hadde tidlig ul i uke 5 forrige gang.. Hadde innvendig.. Ikke ubehagelig i det hele tatt.. Ikke sånn ubehagelig som en vanlig ul.. 

Back
Topp