Noen som vet om nettsider som selger sukkerfri gele?

Bruker298kfa

Elsker forumet
For eksempel Jell-o.
Men ikke til enhver pris...

Hva med sukkerfri saft og gelatinpulver? :)

Har ikke sånt her i bøgda:P

Tøsa skrev:

La til en link også :p

Altså du varmer opp litt sterk Fun-light saft og har i gelatinplater eller pulver. Tadaaa! 

Labambie skrev:
Altså du varmer opp litt sterk Fun-light saft og har i gelatinplater eller pulver. Tadaaa! 

Næhhh jeg vil ha Jell-oooo!

Tøsa skrev:

Labambie skrev:

Næhhh jeg vil ha Jell-oooo!

Ebay. 

Tøsa skrev:

Har dere ikke butikker som selger Eldorado??

*Snuppo+1+1* skrev:

Tøsa skrev:

Har ikke Meny.
Ikke har jeg sett den geleen heller.
Mulig de har den på coop xtra da?

Tøsa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

Tøsa skrev:

Har ikke Meny.
Ikke har jeg sett den geleen heller.
Mulig de har den på coop xtra da?

http://www.norgesgruppen.no/norgesgruppen/norgesgruppen/egne_merkevarer/

tror disse butikkene selger eldorado.
Jeg kjøpte mine på en butikk som heter Safari. (men den er bare på vestlandet tror jeg)

Heistad har sukkerfritt gelepulver, det selges ihverfall gjennom Norgesgruppen, Meny, Kiwi etc.
Problemet med Jell-o og sånt er at det er mat, og det kan man ikke importere tollfritt til Norge, dermet vil de fleste ikke sende det til Norge... har prøvd med andre, lignende ting :-(

Småting skrev:
Heistad har sukkerfritt gelepulver, det selges ihverfall gjennom Norgesgruppen, Meny, Kiwi etc.
Problemet med Jell-o og sånt er at det er mat, og det kan man ikke importere tollfritt til Norge, dermet vil de fleste ikke sende det til Norge... har prøvd med andre, lignende ting :-(

Jeg kjøpte Jell-o på lowcarbmegastore en gang, men der er det jo jaggu 300 kroner i frakt eller noe:P

Nei, får prøve ebay... det er nok det billigste alternativet.

Du får ta deg en tur til Sverige.. :-P

Kjøp gelatin da vel, og lag selv. Det er kjempelett :)
Jeg lagde bringebærgelé her om dagen, bare koker masse bringebær helt møre, og siler det. Jeg brukte frosne. Du trenger ca. 6-7 plater til 5 dl eller en pakke pulver til en liter væske. Legg det i bløt i kaldt vann, og rør ut i dne varme bringebærsafta. Jeg hadde sukret litt, og hatt i vaniljefrø (og hvit rom). Du kan sikkert bruke en eller annen sukkererstatning.

Back
Topp