Noen som vet noe?

Lene!

Glad i forumet
Jeg husker det var en av jentene her som ble medlem like før sommeren. Hun var fra Bergen, i midten av 20-årene og ventet en liten gutt med alvorlig hjertefeil. Hun skrev et langt og rørende innlegg om seg selv og om sine tanker og bekymringer for hvordan det ville gå med den lille gutten hennes. Hun skrev at han måtte opereres like etter fødselen.

Jeg har tenkt mye på henne, og lurer så fælt på hvordan det har gått med den lille gutten deres.

Er du her inne på forumet enda? Noen som vet noe?

Hm?
D husker jeg ikke..
Men dytter..

det var ikke traxara da?
Er det ikke hun som har noe feil på hjerte klaffen til lille gutten?
Men husker ikke om det var henne som skrev ett langt brev altså
ikke vet jeg om hu ner ifra bergen heller

Sikker på at det var på august? Kan ikke huske en slik tråd jeg heller! [8|]

Hmmm... jeg var jo laaaangt inni gravidtåka på den tiden, så jeg husker heller ikke dette... men jeg husker at det var ei inne på oktober som hadde en lignende historie. Dem har det gått veldig bra med, så vidt jeg har fått med meg...

JA jeg har SNEKET[8D]

jeg husker jeg har lest om det en plass, men kan være på et annet terminforum [8D]

Traxxara er fra Bergen ja. Du får spørre henne, vet ikke noe særlig mer enn det...=)

Det var nok ikke meg.. Selvom jeg har en liten gutt med feil på hjerteklaffen, så er det heldigvis ikke veldig alvorlig og han har ikke blitt operert! Hans feil er foreløbig stabil, og han er akkurat som alle andre:-) går jevnlig til kontroller da men det ser bra ut så langt!

Hvis det er noen her inne, håper jeg det går bra med de!!!! Og at vi finner ut av det.

Så flott at det går så bra med gutten din, Traxzara[:)]

Håper også vi finner ut av hvem dette kan ha vært. Og at det gikk bra! Men om det ikke gikk bra så håper jeg de får den hjelpen de trenger...

Back
Topp