Noen som vet noe om denne bilstolen?

Den er jo helt ok å bruke til barn som er store nok til å sitte i slik stol sånn som jeg ser det ?
Men nå er ikke jeg så inni hva som er bra og dårlig. 

Men ble et lite dytt hvertfall 

Jeg ville holdt meg unna. Det var ikke noe navn på produsenten av setet en gang.

Gå for sikre merker, f.eks Britax eller Maxi cosi.

Det er ofte tilbud på beltestoler også, så du kan få et sikkert og kjent merke for under tusenlappen.

Tror ikke jeg ville kjøpt noe bilstol på biltema akkurat. Bilstoler er jo ikke SÅ dyre akkurat, mtp at det gjelder det mest verdifulle man har....

Tror ikke jeg ville kjøpt noe bilstol på biltema akkurat. Bilstoler er jo ikke SÅ dyre akkurat, mtp at det gjelder det mest verdifulle man har....

ville aldri kjøpt bilstol på biltema. De er ikke så dyre i forhold til hva de skal ta vare på.

Forresten så hjelper det ikke å si at det bare er "en gang i blant" for uansett hvor lang tur eller hvor ofte du kjører så er sjansen for at du krasjer/blir krasjet inn i stor.

ville aldri kjøpt bilstol på biltema. De er ikke så dyre i forhold til hva de skal ta vare på.

Forresten så hjelper det ikke å si at det bare er "en gang i blant" for uansett hvor lang tur eller hvor ofte du kjører så er sjansen for at du krasjer/blir krasjet inn i stor.

Ville nok ikke kjøpt bilstol på biltema, skeptisk til kvaliteten.

Naboen her har en slik til gutten sin på 3 år, og kan ikke si jeg blir så imponert av setet, ser jo ut som det detter fra hverandre der det står i gangen. Og ikke bruker han det, sitter heller i passasjersetet med ungen på fanget emoticon

Som sette nr2 til nødløsnings turer og slikt så er det sikkert greit
men vet at de noen ganger har tilbud på enkelte beltestoler på bilextra og mekonomen til tider for 8-900kr

Back
Topp