Noen som vet? Litt lang

ThisIsAnfield

Forumet er livet
Hadde lyst til å skifte nick i går, men fikk beskjed om at jeg hadde noen tegn som ikke var gyldig! Da gadd jeg ikke finne på noe annet, så jeg bestemte meg for å beholde det gamle. Men så fikk jeg problemer, kom meg ikke inn på forumet, fikk beskjed om at brukernavnet var i bruk. Etter mye om og men klarte jeg det, men så ville jeg legge inn ny signatur, men det går ikke, får bare beskjeden: Ditt brukernavn eller epost er allerede brukt, vennligst prøv igjen. Hva gjør jeg nå?

Samme skjedde meg.. Måtte opprette ny mail adresse jeg også be de slette den gamle profilen min også lage en helt ny profil.. [:'(]

ORIGINAL: *Mama*

Samme skjedde meg.. Måtte opprette ny mail adresse jeg også be de slette den gamle profilen min også lage en helt ny profil.. [:'(]

Det var det jeg håpet ingen skulle skrive! Kjedelig å måtte ordne alt på nytt igjen! Går det ikke ann å få dem til å ordne det da? Er jo ingen med samme nick og mail adresse som meg, de må da kunne klare å fikse opp i det da for meg!? Har sendt dem en mail, men tenkte jeg skulle høre her om det var noen som viste!

Back
Topp