Noen som vet kjønn?

Hansen 31

Blir kjent med forumet
Hei! Er det noen her som har kommet så langt at dere har fått vite kjønn? Noen som vet når ca det er mulig å avdekke? Noen som bestiller UL med dette formål før OUL?

Har ikke kommer så langt selv, men har hørt om nokon som får sett rundt uke 12. Men har også hørt om dei som har kommet på OUL og fått ein heilt anna beskjed enn første :angelic:

Har ikke kommer så langt selv, men har hørt om nokon som får sett rundt uke 12. Men har også hørt om dei som har kommet på OUL og fått ein heilt anna beskjed enn første :angelic:

Vi fikk det :)

Fikk vite «sikker» jente ved fosterdiagnostikken i uke 12-13, og så var det helt klart gutt ved OUL. Og fødsel ;)

Jeg har time når jeg er i uke 15 for å først og fremst se at alt er bra, men håper vi kan se kjønn også da. Syns kanskje det er litt nærme oul hvis det blir i uke 18, så lurer på om jeg skal flytte timen til uke 13 eller 14 heller..

Var på ultralyd i dag 12+0 men fikk ikke sett kjønn. Men var mer enn nok å få se at det er liv og at krabaten der inne vinka og styra på:happy:

Jeg var på ultralyd i går, var da 12 +3 :) hun ville ikke si noe om kjønn, for hun hadde tatt feil noen ganger før ;)

Jeg skal på ultralyd igjen i uke 15, og håper å se det da :) (har mistet en gang før, så jeg er ganske stressa.. Betaler derfor for noen ekstra ultralyder) :Heartred

Var på tidlig UL i dag 12+2 :) eg hadde ikke forventet og få vite noe i dag men hun var 90% sikker på gutt :) så blir spennende å se om hun har rett på OUL:p Eller om det blir kjønns skifte inni der :hilarious: Var egentlig veldig forberedt å vente med kjønn til OUL :p

Gynekologen jeg var hos på første ultralyd i dag (11+5) sa hun kunne si hva hun trodde ut ifra nub teorien. Men jeg valgte å ikke vite hva hun tror siden det er så usikkert så tidlig. Får vente i spenning til noen kan si noe mer sikkert :happy:

Back
Topp