Noen som vet kjønn?

Føler med deg! Jeg gråt :p off, fæle meg.
Jeg og:oops:Kan ikke si til noen rundt meg men jeg ble litt lei meg.Han er selvfølgelig ønsket og jeg har allerede blitt forelsket i ham men jeg hadde bare så stooor ønske om at det va ei jente som jeg skulle kle opp i alle de nusselige rosa klær jeg hadde sett for meg:rolleyes:

Jeg venter også gutt, er førstemann så spiller ingen rolle :-) Han var så fin og frisk. Er 13 + 5 i dag.

Skal på ultralyd om 2 uker, og da er jeg 15 uker. Så jeg håper så inderlig vi får vite det! Kjønn betyr ikke veldig mye for meg egentlig, så lenge babyen er frisk :D

Jeg håper på jente, men det har ikke noe å si hva det blir egentlig. Så lenge baby er frisk :-) Håper å få vite 30.november på OUL :-)

Hvis folk spør og jeg svarer jente føler jeg at jeg ikke kan oversmile, jeg er bare overlykkelig over at det er en tilsynelatende frisk baby, men føler folk bare tror jeg smiler fordi det er jente, og jeg hadde jo blitt akkurat like glad om det ble gutt :) Haha, veldig forvirrende forklaring, men jeg ønsker iallefall ikke at folk skal tro at jeg er mer fornøyd med jente enn gutt :P

Jeg og:oops:Kan ikke si til noen rundt meg men jeg ble litt lei meg.Han er selvfølgelig ønsket og jeg har allerede blitt forelsket i ham men jeg hadde bare så stooor ønske om at det va ei jente som jeg skulle kle opp i alle de nusselige rosa klær jeg hadde sett for meg:rolleyes:
Åh, da er vi i samme båt! Jeg elsker alle barna mine akkurat som de er. Men det var denne siste jenta da vet du.. ;) Hadde til og med tenkt å kalle henne Josefine <3 Snufs. Det blir ingen Josefine.. Men det går nok fint ;)

Back
Topp