Noen som vet kjønn?

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Vi får (mest sannsynlig) vite 10.november. Jeg er såååå spent. Da skal shoppingen begynne for fullt! Hehe :D

Så spennende :-) vi skal ikke ta noen test av noe slag. Verken morkake eller duo. Så her får vi tålmodig vente på ul :D
Blir spennende å se om magefølelsen stemmer :)

Nei, må nok tålmodig vente til OUL i desember :-)
Jeg tror det blir jente, mannen tror det blir gutt..så blir spennende å se hvem som har rett :p

Her sa legen først jente, så gutt. Hun så noe stikke ut i hvertfall, men mente kjønnet var så likt i uke 13-14. Tror gutt selv.

UL i går, da var jeg 14+3, og han synes det så ut som jente ♡ Målte hodet hennes, og da var jeg plutselig 15 uker på vei, med termin 28.april :) men jeg skulle heller forholde meg til menstermin 1.mai fram til OUL :)

Håper de klarer å se det på UL når jeg er 14+4 :) Hadde vært gøy å vite :D Har lest at det skal gå an å se forskjell fra uke 14, så håper det stemmer :)

Her blir det gutt:) Han som gjennomførte ultralyden er svært dyktig, og har tatt feil én gang på 5 år på tidlig ultralyd mellom uke 12-13 så antar at det stemmer:)

Hvor har dere tatt ul? Sykehus eller privat? Måtte dere be om time el ble det automatisk utsendt?
Jeg har kun tatt med lege og sykehus. Man må be om henvisning, jeg måtte det ihvertfall :) ser at de private i ålesund krever henvisning de også. Oul måtte jeg også be legen om å sende henvisning til :)

Hvor har dere tatt ul? Sykehus eller privat? Måtte dere be om time el ble det automatisk utsendt?

Privat nå i dag (13+3) og da bestilte jeg selv. Jeg har også hatt på sykehuset tidligere i svangerskapet, men det skyldes at jeg har mistet tre ganger på rad. I utgangspunktet er det som regel kun oul man får på sykehuset:) Fastlegen min sendte en henvisning/beskjed om oul til sykehuset, så kom innkallingsbrevet i posten.

Back
Topp