Noen som vet kjønn?

• Trådstarter Trådstarter Bkno1408442
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno1408442

Guest
Nå er jo ikke akkurat jeg den mest aktive her inne, kanskje dette alt har vært oppe. Er 5 uker til oul,så tok kontakt med privat jordmor i dag for å høre når det er mulig å se kjønnet. Hun sa fra uke 14, jeg er 14 imorgen, og hun ga meg time med en gang. Så i morgen får jeg kanskje vite hva som bor i magen! Helt i begynnelsen trodde jeg gutt, men etterhvert som jeg ble dårligere og dårligere ble jeg mer sikker på jente. Tok gendermaker-testen, den var helt tydelig rosa. Veldig spent på resultatet i morgen!

I all verden, jeg har jo profil (starflake79). Kan dette ha skjedd fordi jeg bruker mobilen?

Den brukeren du er på nå har 3 innlegg, mens starflake79 har 9 innlegg, så du er ikke inne på din profil i det hele tatt akkurat nå. Er du innlogget ? Innlogget med ny profil ?

Så rart! Må i svime ha klart å lage to profiler uten å være klar over det. Hm, mon tro hva påloggingsinfoen er til den andre da!

Så rart! Må i svime ha klart å lage to profiler uten å være klar over det. Hm, mon tro hva påloggingsinfoen er til den andre da!

Aner ikke. Men hvorfor i alle dager ratet du mitt svar som gammel ?

Hei, visste ikke at jeg hadde gjort det en gang - må ha kommet borti noe på mobilen. Hvor er det jeg har gjort det, ser det ikke noe sted.

Vil gjerne slette denne tråden - prøver å gjøre det fra mobilen hvor jeg er innlogget med den profilen. Noen tips?

Vil gjerne slette denne tråden - prøver å gjøre det fra mobilen hvor jeg er innlogget med den profilen. Noen tips?

Du kan ikke slette selv. Kontakt admin.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp