Noen som vet kjønn allerede? ❤️

Mammalykke95

Forelsket i forumet
Noen som har vært på tul og fått vite kjønn? Kan selvfølgelig aldri si det med sikkerhet så tidlig, men spennende å høre :D
 
Noen som har vært på tul og fått vite kjønn? Kan selvfølgelig aldri si det med sikkerhet så tidlig, men spennende å høre :D
Var på tidlig ultralyd på fredag som var (11+4), men var dessverre ikke mulig å se kjønn da. Så aktiv liten krabat inni der! :love017 Alt så heldigvis veldig bra ut, så vi får smøre oss med tålmodighet til oul.
 
Ny ul 2/6, så håper å få vite hvem som skjuler seg da!:dummy1::dummy:
 
Går ikke an å se noe enda. Ettersom "tappen" som skal bli enten penis eller klitoris er helt lik på både jenter og gutter nå :happy:
Ihvertfall for meg som er i uke 11 :smiley-ashamed004
Har hørt at det tidligste det går an å se kjønn er i uke 14, men det vet jeg ikke nøyaktig ;)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200520_192621_life.stroller.preggers.jpg
    Screenshot_20200520_192621_life.stroller.preggers.jpg
    23,5 KB · Visninger: 16
Går ikke an å se noe enda. Ettersom "tappen" som skal bli enten penis eller klitoris er helt lik på både jenter og gutter nå :happy:
Ihvertfall for meg som er i uke 11 :smiley-ashamed004
Har hørt at det tidligste det går an å se kjønn er i uke 14, men det vet jeg ikke nøyaktig ;)

I Danmark har flere klinikker i alle fall kjønnsgaranti fra 14+0 så hvis de ikke klarer å se kjønn der så får man ny scanning gratis litt senere ;)
 
Skal på UL 23.06 når jeg er 16+2, og da vet vi forhåpentligvis kjønn :Heartblue:Heartpink

Gleder meg! :D
 
Skal på ul til onsdag. Men regner ikke med å få vite kjønn da. Er da 11+4.
 
Var på TUL i dag 11+4, men navlestrengen lå mellom beina. Med førstemann tippet samme gynekolog kjønnet ved 12 uker, og fikk helt rett. Et drevent øye kan visst ofte se det noe tidligere enn 14 uker, ble jeg fortalt. Gleder meg til OUL om seks uker, og håper mageboeren viser seg godt fram da.
 
Last edited:
Jeg tror av en eller annen grunn det er gutt(gjorde det sist også, ble jente), men jeg er mye dårligere denne gang og føler derfor det er jente. Hahah
 
Var på UL forrige uke, var da 12+1. Jordmor kunne da si at hun var rimelig (95% som hun sa selv) sikker på at det er en jente
 
Var på ul igår, og fikk vite at vi får en gutt:Heartblue
 
På ultralyden jeg var på etter blødningen min, sa gynekologen at han ville satt pengene sine på gutt. Men ikke 100% sikker, men han trodde ganske sikkert. Blir spennendes å se om de sier det samme på oul :)
 
Skal på tidlig ul neste fredag. Er da 12+2. Regner med det er litt for tidlig å si noe om kjønn da, men kommer nok til å spørre hva jordmor tror;)
 
Har bestilt privatscanning for å se kjønn i neste uke da er jeg 14+5 :D
 
Var på UL i går, 14+2, og mini gjemte seg og lå med ryggen til. Men hu sa 80% sikkert at det var ei jente :dummy1:
 
Her tror de det blir en liten gutt, kunne selvsagt ikke si 100 %, men han mente at det som var mellom bena var for mye til å være en jente :angelic: det er super stas når vi har to jenter fra før :Heartblue
 
Back
Topp