Noen som vet hvor..

Mimmi_88

Glad i forumet
Noen som vet hvor man får kjøpt "sklimatte"? Sånn til å ha mellom kommode og stellematte ?
Vet ikke helt hva det kalles heller jeg men.. [:)]
Er litt redd for at matta skal skli på kommoden hvis jeg ikke har en sånn under.. [&:]

Vet ikke hvor de selger sånne, men vår stellematte har sånn "lomme" som jeg fester til lokket på stellebordet, sånn at den henger fast.

Vi har ikke stellekommode, men en vanlig kommode som vi skal ha stellematta på, så derfor føler jeg at vi trenger enn sånn matte[&:]

Du får kjøpt feks på bohus.. Det er en type filt som kjennes litt klissete ut, og er til under tepper.. Ellers så har jeg anskaffet meg såkalt 'slingerduk', sånn sjøsikringsduk som holder fast omtrent hva som helst, men dette har jeg tatt fra jobb, og aner ikke om man får tak i 'på land'..[&:]

jysk og europris i hvertfall:)

ORIGINAL: Mamma og prinsessene

ORIGINAL: Mimmi_88

Vi har ikke stellekommode, men en vanlig kommode som vi skal ha stellematta på, så derfor føler jeg at vi trenger enn sånn matte[&:]

dobbelsidig tape fra clas ohlson!![:D]

Haha[:D] Ja hvorfor ikke? [;)]

Tusen takk for svar[:D] Da skal jeg prøve jysk, europris eller bohus[;)]

Utrolig kjekt å ha dere asså [:D]

ikea har jo sånne tynne gummimatter som man kan klippe opp og legge i kjøkkenskuffer. De må jo være helt geniale til sånt![:D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

ikea har jo sånne tynne gummimatter som man kan klippe opp og legge i kjøkkenskuffer. De må jo være helt geniale til sånt![:D]

Den tenkte jeg også på! Ikea har jo dessuten flere andre typer underlag til teppe som kan brukes.. Ellers har du jo fått mange tips om generelt møbel og steder de selger tepper[;)]

jysk, ikea, biltema, clau olsen har nok dette.

hei. je kjøpte en rull med antiskli trur d var på nille. var blå men d spiller jo ingen rolle . mulig princess butikker har også og kid tenker je. funker fint med den under [:)]

på jysk har de bl. anna... Vil tru de har da på de fleste butikker som selger teppe og sånn

Jeg har også vanlig kommode, og har tenkt å kjøpe borrelås til å ha under stellematta![:)]

Tusen takk alle sammen[:D] Da finner jeg nok noe som kan brukes under stellematta ja[:)]

Back
Topp