puusen Forumet er livet 27 Des 2009 #1 Tror lindex har den, men er det flere? Lindex er så langt unna her[:(]
linusisvingen Forumet er livet 27 Des 2009 #2 kanskje noen snille som kan stikke innom lindex og kjøpe, og sende til deg? Her er også lindex langt unna dessverre[&:]
kanskje noen snille som kan stikke innom lindex og kjøpe, og sende til deg? Her er også lindex langt unna dessverre[&:]
puusen Forumet er livet 27 Des 2009 #3 ORIGINAL: linusisvingen kanskje noen snille som kan stikke innom lindex og kjøpe, og sende til deg? Her er også lindex langt unna dessverre[&:] åhh,hadde vært supert om noen hadde orka det! forelska meg helt i den dressen si ifra om det er noen englesjeler der ute[:)]
ORIGINAL: linusisvingen kanskje noen snille som kan stikke innom lindex og kjøpe, og sende til deg? Her er også lindex langt unna dessverre[&:] åhh,hadde vært supert om noen hadde orka det! forelska meg helt i den dressen si ifra om det er noen englesjeler der ute[:)]
Nurkis*venter*nr2 Forumet er livet 28 Des 2009 #5 Aner ikke jeg.. Her har jeg kort vei til Lindex.. Skal jeg hjelpe deg??[:)]