Noen som vet hva jeg kan få av økonomisk støtte?

Live2Learn

Elsker forumet
14 juni går sykepengene mine ut, da har jeg vært sykemeldt i 1 år.. 

Jeg har prøvd å jobbe, jeg har prøvd meg på kurs.. Ingenting som går..

Jeg brukte antidepressive og hadde det veldig bra, men de måtte jeg slutte med da jeg ble gravid.. Hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle falle tilbake akkurat der jeg var! 

Så nå sitter jeg her og gruer meg mer og mer til 14 juni.. Hva skjer etter det?

Jeg må jo såklart på et nav-møte, men... Jeg kommer meg ikke ut døren! 

Har diagnose; panikkangst og sosialangst.. Itillegg sliter jeg med depresjon som er veldig svingende.. 

what to dooo? 

Føler hele livet mitt er i ferd med å falle fra hverandre! :( 

Du ringer legen i morgen og bestiller time slik at du får søkt om AAP. Behandlingstiden er opp til to mnd i Hordaland, så du må bare søke så fort som fy! I og med at du ikke klarer å gå tilbake til jobb, så vil jeg nok tro du kvalifiserer for AAP. 

*Becca* skrev:
Du ringer legen i morgen og bestiller time slik at du får søkt om AAP. Behandlingstiden er opp til to mnd i Hordaland, så du må bare søke så fort som fy! I og med at du ikke klarer å gå tilbake til jobb, så vil jeg nok tro du kvalifiserer for AAP. 

Åå, trodde det var bare for de som var på vei tilbake til jobb.. men da skal jeg gjøre det! :) :) Tusen takk for tips=) 

Nå ble jeg så lettet og fikk småpanikk for at jeg må ut, at jeg gråter.. Skjønner? herregud! 

Live2Learn skrev:

*Becca* skrev:

Åå, trodde det var bare for de som var på vei tilbake til jobb.. men da skal jeg gjøre det! :) :) Tusen takk for tips=) 

Nå ble jeg så lettet og fikk småpanikk for at jeg må ut, at jeg gråter.. Skjønner? herregud! 

AAP er for de som både for de som skal tilbake i arbeidslivet innen kort tid, men trenger hjelp og tilrettelegging, og for de som ikke skal tilbake med det første. De aller fleste som er så syke at de har behov for uførepensjon må som regel gjennom en runde med AAP først. 
D
Det ordner seg nok skal du se :)

Jeg vil IKKE bli uføre.. Jeg har utrolig lyst til å gå tilbake i jobb, fungere sosialt og leve normalt..

Men jeg vil ikke gå på medisiner når jeg er gravid.. Jeg er redd for at jeg da skal få et barn med abstinens.. Som igjen gjør at jeg er livredd for at fødselsdepresjonen jeg har slitt sånn med skal blusse opp igjen! :/ 

(bare så ingen her tror at jeg jakter på penger for å slippe å jobbe! :/) 

Jeg har lest på nav.no osv.. Men, jeg må ha det inn med teskje! ;) hehe

tusen takk for svar! :) 

Back
Topp