Noen som vet hva et sånt skjerf heter?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Husker ikke heeelt utseende på det.. men mener å huske at det er grått (mulig det fåes i flere farger).. også er det stjerner i det... tror jeg..
Det skal være veldig dyrt..

Tenkte å se om jeg fant det billigere på Ebay.. men aner ikke hva det heter.. Ikke palestinaskjerf jeg tenker på

Hvorfor vil du ha det når du ikke husker hvordan det ser ut en gang?
Bare fordi det er dyrt?
Hørtes bare litt komisk ut. 

he he.. herregud! nei. ikke derfor

men niesen min ønsker det seg til jul.. og hun har sett venninnen min sitt.. og hun ønsker seg det.. og jeg får ikke tak i venninnen min..

Der har du en forklaring på ditt litt teite spørsmål...

Men vet du navnet Tøsa?? eller skulle du bare inn å kvervulere?

mammatileijente skrev:
Men vet du navnet Tøsa?? eller skulle du bare inn å kvervulere?

Begge deler;)

Takk Tøsa;)

Men hvilket ord skal jeg legge inn på Ebay sine søkeord?

Skrev becksøndergaard, fikk ingen treff, men kom opp forslag om star scarf, trykka på det og da kom dette

mammatileijente skrev:
Takk Tøsa;)

Du tuller nå?
Haha!
Hva med å prøve litt selv..? 
Nå har du en link som gir deg navn og designer, og da burde det være en no-brainer.

Stjerneskjerfene til Becksöndergaard fåes i flere farger. De er i ull/silke (50/50) og er helt nydlige! Koste rundt 700 kr. Vet ikke hva de koster på Ebay da...

Tviler på at du finner Becksøndergaard skjerf billigere på ebay. Det er dansk og det er ikke mye slikt å finne der. 
Men om du kjøper et blad abon. som feks dette; http://www.bladkongen.no/abonnere-pa-magasinet-stella.asp, får du et slikt skjerf i premie. Og da koster det bare 149 kr  

Har gjort det samme i gave til noen selv, bare husk å si opp bladet med en gang du får det ;-)  

Herlige skjerf er det! 

Amorosa skrev:
Stjerneskjerfene til Becksöndergaard fåes i flere farger. De er i ull/silke (50/50) og er helt nydlige! Koste rundt 700 kr. Vet ikke hva de koster på Ebay da...

Finner ikke på Ebay i alle fall.. med ordet Becksöndergaard

LilleLavendel skrev:
becksöndergaard, ja! det legger du inn på ebay;) og kanskje slenge på et "scarf" :)

Ingen treff;(... søren og.. for det er det skjerfet jeg er ute etter.. for mener det koster 700 kr i Norge..

~Damen~~ skrev:

mammatileijente skrev:
Takk Tøsa;)

Du tuller nå?
Haha!
Hva med å prøve litt selv..? 
Nå har du en link som gir deg navn og designer, og da burde det være en no-brainer.

Nei.. tullet ikke! Jeg la inn søkeordet jeg.. søkte også scarf.. men fikk inn mange.. og da ble jeg usikker på hvilket som var becksöndergaard

og du trenger ikke være spydig fordi ikke alle kan alt like godt som deg.

mammatileijente skrev:

LilleLavendel skrev:
becksöndergaard, ja! det legger du inn på ebay;) og kanskje slenge på et "scarf" :)

Ingen treff;(... søren og.. for det er det skjerfet jeg er ute etter.. for mener det koster 700 kr i Norge..

Men er jo ikke sikkert at det fins på Ebay da? De koster rundt 700 (noen koster 800, men de stjerneskjerfene jeg har kostet 699,- Noen er også billigere, men det er en annen type, altså ikke de stjerneskjerfene). Jeg syns det tipset om å abbonere på blad var veldig gunstig! a får du et slikt skjerf, men det er de fra i fjor, med små stjerner, de nye har store stjerner. Men jeg liker faktisk de med små stjerner best! Fargen på det skjerfet er kjempe fin, jeg har det!! :)

ekte supernova skjerf fra becks. er ull og silke,og ksoter 5-800kr. mulif du finner brukte på finn,hvis ikke er det nok fullpris eller blad abbo

er fanastiske skjerf,men må behandles fint,er ikke noe som tåler røff behandlig

Salinas skrev:
Tviler på at du finner Becksøndergaard skjerf billigere på ebay. Det er dansk og det er ikke mye slikt å finne der. 
Men om du kjøper et blad abon. som feks dette; http://www.bladkongen.no/abonnere-pa-magasinet-stella.asp, får du et slikt skjerf i premie. Og da koster det bare 149 kr  

Har gjort det samme i gave til noen selv, bare husk å si opp bladet med en gang du får det ;-)  

Herlige skjerf er det! 

Men kan man det da? Si opp abonementet med en gang? Jeg trenger liksom ikke bladet.. hehe

Back
Topp