Noen som vet hva en synstest koster?

Krølla82

Forumet er livet
Noen som vet hva en synstest koster hos feks Specsaver eller andre kjeder? Hvor er det billigst?

På brilleland koster den 390.
Må du bestille deg briller så betaler du ikke noe før du henter brillene.

ORIGINAL: ToSmå2010

På brilleland koster den 390.
Må du bestille deg briller så betaler du ikke noe før du henter brillene.

Oki, det er jo ikke så ille pris da. Har de "billig" briller også slik som specsavers? Jeg tenker at jeg ønsker å bruke linser mesteparten av tiden,men skulle nok hatt noen briller å bruke innimellom, for å hvile øynene.

Gubben kjøpte briller på specsavers nettopp, tror synstesten kosta ca 400 kr. Hos optiker som ikke er i kjede kosta det og 400 kr. [;)] Så er nok den prisen det ligger på omtrent.

ORIGINAL: Veronica!

Gikk faktisk forbi et skilt igår der det stod gratis synstest foran en brillebutikk, aner ikke hvem det var.
Men det er også i Bodø da [8|]

Hehe...blir litt langt å dra for synstest...hehe...men kan jo sende svigermor da. Hun er i Bodø nå.[8D]

ORIGINAL: Krølla82

Gikk faktisk forbi et skilt igår der det stod gratis synstest foran en brillebutikk, aner ikke hvem det var.

Hehe...blir litt langt å dra for synstest...hehe...men kan jo sende svigermor da. Hun er i Bodø nå.[8D]

Jah, hvorfor ikke ??! [:D]
Helt øverst i glasshuset [;)]

Glasshuset har jeg faktisk vært engang. Typen til svigermor har hytte i Bodø.

ORIGINAL: Tøsa

koster det 400 bare liksom???

så kan man bestille seg linser selv?

that's it?

Ja, er sånn jeg har gjort det,men nå er det så lenge siden jeg var hos optiker sist at jeg huska ikke prisen,men jeg bestiller linser på nett.Sparer haugevis med penger.

betalte over 500 da jeg gjorde det sist.. fikk ikke avslag om man bestilte briller der.. [:-]

men den var grundig.. skikkelig grundig.. tok en på brilleland en annen gang, og de gjorde ikke halvparten av testene han andre optikeren gjorde.. i tillegg sa brilleland at linser ville funke helt fint på mine skjeløyde glugger.. noe den andre optikeren avkreftet, og sa jeg var blitt snytt for mange tusen kroner i linser...

ORIGINAL: Krølla82

er ofte de aventerer med gratissynstest[:)]

Jeg betalte 350 kr, inkl prøvelinser for to uker. Har sånn autoavtale på linsene, og da får jeg to synstester i året gratis. Jeg kan også komme innom for sjekk hvis jeg føler at noe ikke er som det skal, uten å betale for det.
Jeg får linser hjem i posten hver 3. mnd, betaler tohundreognoe pr mnd. Syns det er helt greit, jeg. Er litt skeptisk til å bestille selv på nett foreløpig. Er ikke så bevandret i linseverdenen.[8D]

Betalte 720kr for litt under en mnd siden.. Men da er 300 av de pga jeg tok noen ekstra bilder husker ikke hva det heter.. Men ikke dumt og ta, da ser de hele øyet og kan finne ut MYE!!
Måtte ut med 1295 i briller, de var på tilbud.. Synst ikke det var så galt.. For snart 10 år siden betalte jeg 6000[X(] Men jeg har litt spesielle glass da[;)]

Back
Topp