Noen som vet hva dette kan være ?

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Idag har jeg hatt en del smerter i magen, hvis jeg kan kalle det det. Det tar skikkelig tak i magen, og skikkelig sånn stikkende følse... Innimellom når jeg kjenner at lille tulla i magen beveger seg, så gjør det vondt i magen, da kommer det noen ganger sånn smerte at jeg bare skvetter til, og klamrer armene rundt magen...

Synes dette er veldig ekkelt, og lurer derfor på om noen har opplevd dette, eller har noen tanker om hva det kanskje kan være ? :smile

Ikke vet jeg. Ring jm :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Ring til føden, og evt kom deg dit, så de kan ha på deg sånn registreringsnummer greier... Lykke til:)

De er jo der for oss :) bedre å spørre en gang ekstra hvis man kjenner på noe :)

Jeg ringte føden idag å kom til en kjempe hyggelig mann som tok meg i mot med en gang. Fikk ultralyd å en grundig undersøkelse.
Anbefaler deg å ringe om du er bekymret. Han sa han var glad jeg ringte for det er ikke bra for noen av oss om jeg går hjemme å bekymret meg.

Ja, jeg synes at det er lurt å ringe. Håper alt er i orden med deg og din lille i mage. :-)

roet seg litt nå utover kvelden, så ser det an i natt og i morgen :) hvis det ikke er noe bedring, så blir det telefon rett til føden tenker jeg :)) Takk for svar, alle sammen :)

Back
Topp