Noen som vet? Hustegninger..

FruGull

Glad i forumet
Huset vårt er fra 1904 og det finnes ikke tegninger på det, sambo var hos byantikvaren i dag..
Vi vil integrere utleieleiligheten inn i vårt hus.
Problemet er at det er jo klin umulig å prøve å tegne en ny etasje uten tegninger[:@]
Noen som vet hva det koster å få huset tegnet opp???[8|][:)]

Nei, men kan spørre mannen min. Kanskje han vet det![:D]

Har ikke greie på det,men da er huset deres faktisk eldre en mitt og møtter ikke mange som har det.
Mitt er fra 24.[:)]

T sier at det sikkert spørs om dere har målt opp selv og har skisser eller om en person skal komme å måle opp hos dere. Skal dere bare ha tegninger av planløsningen innvendig eller tegninger av fasaden også?

ORIGINAL: ninni82

T sier at det sikkert spørs om dere har målt opp selv og har skisser eller om en person skal komme å måle opp hos dere. Skal dere bare ha tegninger av planløsningen innvendig eller tegninger av fasaden også?
Vi målte på nytt,(en takstmann) da vi egentlig planla å selge mens jeg var gravid, da ble det målt til over 30 kvm mindre enn det det stod i salgsoppg da sambo kjøpte[&:]
Trenger egentlig bare innvendig, kommer ikke til å ta annet enn taket ute enda!
Har ikke skisser, for jeg kan jo søren ikke tegne.. men søs til sambo var her i går og hun mente hun kunne få til å legge inn alle målene på et program på jobben og få tegneinger i 3d![:D]

ORIGINAL: vinden

Har ikke greie på det,men da er huset deres faktisk eldre en mitt og møtter ikke mange som har det.
Mitt er fra 24.[:)]
Synes gamle hus har en fantastisk sjarm![:)]
desverre er vårt ganske ødelagt av at mange har gjort halvhjertede oppussinger her oppigjennom[&o]
Men har jo fortsatt gamle gulver og sånn da, som kommer til å bli supre når de blir slipt og lakket igjen![:)]

Back
Topp