noen som vet? HJELP

Dirtsa

Forelsket i forumet
I går kveld rett etter jeg hadde lagt meg, kunne jeg sverge på at jeg kjennte et spark
når Jakob var 8 uker satte jeg inn en hormonsprial, so jeg kan ikke være gravid vell??

er det noen som vet hvor lenge etter det går ann å kjenne sånne "fantomspark" eller hva det heter?

huff!! jeg kan ikke være gravid nå! har jo et halvt år med vgs igjen!
har prøvd å trimme masse magen (hele kroppen da, men mest mage) men på en måte så bare "vokser" magen!

ååh, er så urolig nå!! har jo drukket noen ganger også![:'(][:(]

__________________________________________________________________________________________

Tok test i dag, og den var (heldigvis) negativ![:)] var 1000 kg som lettet fra skuldrene mine[:)]

har selvfølgelig lyst på flere barn, men ikke akkurat nå! må gjøre ferdig litt utdannelse osv! [:)]
er jo bare 18 år! har maaange år og få flere på [:D]

Ikkje for å mistrøste dæ,men har hørt om unga som har vært født med spiral fast på kroppen...

ja er jo bare å ta en test[;)]

ja får gjøre det[:)] men kan ikke kjøpe her i bygda.. da blir det mye snakk da! får bestille på nett![:)]

takk for svar!

Æ kan kjøpe og sende t dæ.. Spare MYE frakt da [;)]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Ungen min er 2.5 og jeg har fortsatt fantomspark..[8D]

da håper jeg virkelig at det bare er det! altså, er jeg gravid så er jeg gravid! [:)]
men er skremmende å tenke på.. 18år og tobarnsmor[&:]

Håpe du får det resultatet du vil ha [;)] Må holde oss oppdatert [;)]

ORIGINAL: Astrid.

da håper jeg virkelig at det bare er det! altså, er jeg gravid så er jeg gravid! [:)]

Fantomspark har æ oxo innimellom.. Madeleine e snart 2 år..hehehe.. Så ei på Unge Mødre som va 17 år.. Feira 1 årsdagen t eldste ungen og minste va 1 el 2 mnd [:)]

ORIGINAL: IshavsPia

ORIGINAL: Astrid.

Fantomspark har æ oxo innimellom.. Madeleine e snart 2 år..hehehe.. Så ei på Unge Mødre som va 17 år.. Feira 1 årsdagen t eldste ungen og minste va 1 el 2 mnd [:)]

har hatt en del fantomspar jeg og, men ikke sånn så dette!! [&:]

det er jo ikke umulig og være ung tobarnsmor, men har som sagt litt av vgs igjen, og ser ikke for meg at jeg klarer det med to barn.. men må jeg så må jeg! alle barn kommer jo uskyldig til verden :)

skal oppdatere etter jeg har tatt testen ja [:)]

Back
Topp