I går kveld rett etter jeg hadde lagt meg, kunne jeg sverge på at jeg kjennte et spark
når Jakob var 8 uker satte jeg inn en hormonsprial, so jeg kan ikke være gravid vell??
er det noen som vet hvor lenge etter det går ann å kjenne sånne "fantomspark" eller hva det heter?
huff!! jeg kan ikke være gravid nå! har jo et halvt år med vgs igjen!
har prøvd å trimme masse magen (hele kroppen da, men mest mage) men på en måte så bare "vokser" magen!
ååh, er så urolig nå!! har jo drukket noen ganger også!
[:'(][:(]
__________________________________________________________________________________________
Tok test i dag, og den var (heldigvis) negativ![:)] var 1000 kg som lettet fra skuldrene mine[:)]
har selvfølgelig lyst på flere barn, men ikke akkurat nå! må gjøre ferdig litt utdannelse osv! [:)]
er jo bare 18 år! har maaange år og få flere på [:D]
når Jakob var 8 uker satte jeg inn en hormonsprial, so jeg kan ikke være gravid vell??
er det noen som vet hvor lenge etter det går ann å kjenne sånne "fantomspark" eller hva det heter?
huff!! jeg kan ikke være gravid nå! har jo et halvt år med vgs igjen!
har prøvd å trimme masse magen (hele kroppen da, men mest mage) men på en måte så bare "vokser" magen!
ååh, er så urolig nå!! har jo drukket noen ganger også!
[:'(][:(]__________________________________________________________________________________________
Tok test i dag, og den var (heldigvis) negativ![:)] var 1000 kg som lettet fra skuldrene mine[:)]
har selvfølgelig lyst på flere barn, men ikke akkurat nå! må gjøre ferdig litt utdannelse osv! [:)]
er jo bare 18 år! har maaange år og få flere på [:D]