Noen som vet-gavl,ramme til seng?:)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi har lyst på ny sengegavl, noen som vet hvor man finner fine?:) Har sett noe, men er ikke allverden syns jeg enda:P

Vi har vurdert ny seng, da kontinental...men så forguder vi madrassen vi allerede har og sliter kvitte oss med den. Det er av merket svane:)

På sengen vi har nå har vi sånn lyst treverk rundt madrassen, ramme liksom eller hva det nå heter...og den er vi lei:P Så kunne da tenkt å beholde madrassene vi har, men kjøpt ny sengegavl med innramming rundt madrass...
Gavl vet jeg man får tak i løst, bare ikke funnet noen fine enda...med den rammen er verre:( hmm...Noen som vet hvor man får tak i slikt, uten å kjøpe ny madrass altså?:) Vet ikea har, men vi fant ingen vi likte der:(

Hadde satt kjempe pris på hjelp her altså:D Gjerne link eller mest mulig detaljert svar:):D:D

Jeg vet ikke hvor man får tak i det dessverre.. Men en venninne av meg lagte gavl selv.. En gammel støpejernsport som hun malte svart og satt bak sengen.. Kjempestilig :)

Lykke til med letingen :)

Er du bittelitt handy lager du selv. Vi har smalt panel spikret på en ramme med brede lister øverst, signert mannen. Ellers kan du ta en sponplate i ønsket størrelse, dekke front og kanter med tynn skumgummi og så stifte et stoff du liker over det. Det skulle jeg fått til selv tror jeg :)

Du kan jo da bare kjøpe kontinenralbunnen og gavel på IKEA og beholde madrassene ( så lenge de går på 140, 160 eller 180 bredde. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

De selger gavler på ikea, skeidar... Bare til å Google "kjøpe hodegavl"...

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar damer:D Får bare lete rundt;)
Hodegavl vet jeg også man får tak i da, men de på ikea likte vi ikke:p;) Men det er verre med det rundt sengen:confused:
Jeg er ikke handy, men mannen er jo..så joo..maybe;)

Takk for svar damer:D Får bare lete rundt;)
Hodegavl vet jeg også man får tak i da, men de på ikea likte vi ikke:p;) Men det er verre med det rundt sengen:confused:
Jeg er ikke handy, men mannen er jo..så joo..maybe;)
Det rundt sengen, ER faktisk sengen(sengestamme) og det følger med hodegavl som en del av sengen ;)
Om du ser etter SENG på diverse møbelsider/butikker, er det masse å velge i :P

Det rundt sengen, ER faktisk sengen(sengestamme) og det følger med hodegavl som en del av sengen ;)
Om du ser etter SENG på diverse møbelsider/butikker, er det masse å velge i :p

Hehe, okei...jeg er ikke alltid like god å formulere meg og iallefall når det gjelder ting jeg ikke kan;)
Men får man sengestamme løst da? Uten å kjøpe madrass?:P
Jeg foreslo for mannen å lage selv da, han bare"ikke faen":P Skjønner han i grunn godt når han pusser opp et helt hus;)

Hehe, okei...jeg er ikke alltid like god å formulere meg og iallefall når det gjelder ting jeg ikke kan;)
Men får man sengestamme løst da? Uten å kjøpe madrass?:p
Jeg foreslo for mannen å lage selv da, han bare"ikke faen":p Skjønner han i grunn godt når han pusser opp et helt hus;)
Jepp, seng og madrass må kjøpast kvar for seg =)
Derfor går da fint an å berre kjøpa seng, si dåka e så fornøyd med dei madrassene dåka har :)

Back
Topp