Noen som vet *fagbrev*

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg har tatt helsefagarbeider over Folkeuniversitetets nettstudier. Jeg er en mye flinkere student når jeg har litt større frihet sånn som jeg føler jeg har med nettstudier.

Uannsett. nå har jeg kun en fordypningsoppgave igjen som jeg er godt igang med før jeg skal ta den teoretiskeeksamen til våren. Så kommer dette ang. fagbrev og fagprøve da. Jeg mener å ha lest at man må ha jobbet i helseyrke enten hjemmetjenesten eller på et bofellesskap i 5 år før man kan ta fagprøven når man er nettstudent.

Men er det noen her som vet sånn ca. hvor mange arbeidstimer i året dette skal utgjøre og om man da har mer timer årlig enn det som er forlangt på et eventuelt gjennomsnitt i løpet av 5 år. Kan man da ta fagprøva tidligere? hvor kan jeg eventuelt finne det ut?:P

Jeg har jobber som ufaglært helsefagarbeider i 1 år nå :D Nesten 100% hele tiden, takket være masse sykdom og ferie hos andre:D (uff så grusomt sagt). Så nå har jeg et ganske høyt timeantall.

Håper også å få jobbe mye nå før den rakkern her kommer etter jeg har blitt friskmeldt:P
Det her ble litt rotete men håper noen forstår hva jeg skal frem til XD

skulle gjerne gitt deg svar. men jeg hakke peiling! :S

Jeg har tatt helsefagarbeider over Folkeuniversitetets nettstudier. Jeg er en mye flinkere student når jeg har litt større frihet sånn som jeg føler jeg har med nettstudier.

Uannsett. nå har jeg kun en fordypningsoppgave igjen som jeg er godt igang med før jeg skal ta den teoretiskeeksamen til våren. Så kommer dette ang. fagbrev og fagprøve da. Jeg mener å ha lest at man må ha jobbet i helseyrke enten hjemmetjenesten eller på et bofellesskap i 5 år før man kan ta fagprøven når man er nettstudent.

Men er det noen her som vet sånn ca. hvor mange arbeidstimer i året dette skal utgjøre og om man da har mer timer årlig enn det som er forlangt på et eventuelt gjennomsnitt i løpet av 5 år. Kan man da ta fagprøva tidligere? hvor kan jeg eventuelt finne det ut?:p

Jeg har jobber som ufaglært helsefagarbeider i 1 år nå :D Nesten 100% hele tiden, takket være masse sykdom og ferie hos andre:D (uff så grusomt sagt). Så nå har jeg et ganske høyt timeantall.

Håper også å få jobbe mye nå før den rakkern her kommer etter jeg har blitt friskmeldt:p
Det her ble litt rotete men håper noen forstår hva jeg skal frem til XD

Du må ha jobbet i 5 år i 100% stilling.

Back
Topp