Noen som vet?? (clerarblue med ukesindikator).....

Miramarmora

Forelsket i forumet
(samme som januar 2013)
Ja, jeg var så lur trodde eg at eg kjøpte meg en gravid test med ukes indikator for å teste. Det skulle eg aldri ha gjort :( det kom opp 1-2 uker. Det er jo heeelt feil i forhold til mens termin. Uanset. Bør jeg være nervøs? Det skulle jo stått 3+ egentlig..
Flere som har opplevd det og d har gått bra???

Miramarmora skrev:
(samme som januar 2013)
Ja, jeg var så lur trodde eg at eg kjøpte meg en gravid test med ukes indikator for å teste. Det skulle eg aldri ha gjort :( det kom opp 1-2 uker. Det er jo heeelt feil i forhold til mens termin. Uanset. Bør jeg være nervøs? Det skulle jo stått 3+ egentlig..
Flere som har opplevd det og d har gått bra???

De viser vel fosterets "alder", altså blir det i forhold til menstermin 2 uker mindre?
(siden man er 2 uker "på vei" når unnfangelsen skjer :P)
Slik at 1-2 uker, vil si at du er 3-4 uker på vei?

Og nå så jeg tickeren din.. sorry ;)

Ok. men menstermin er aldri en fasit :) Kanskje du ble gravid senere enn du trodde :)

©Smartass skrev:
Og nå så jeg tickeren din.. sorry ;)

Ok. men menstermin er aldri en fasit :) Kanskje du ble gravid senere enn du trodde :)

njeeei... da må jeg ha testet positivt super tidlig, og d tror eg ikke på Full kontroll på el.. Men altså, d sku ihvertfall stått 2-3 sånn egentli.. Om ikke 3+.  Sku aldri tatt den dumme testen.. freaker jo helt ut

Foresten. Jeg tok testen kl 09.30. altså ikke på morgenurin. Hadde vært på do ca kl 07.00  KAN d være derfor? at urinen ikke var konsentrert nok??
Kanskje jeg ska ta å kjøpe meg en ny så jeg får svar på d jeg lurer på.... Og håpe jeg da får et annet resultat...

(om du klarer)

vente ett par-3 dager og ta en ny på morgenurin. Om du får mer enn 1-2 er nok alt i skjønneste orden. 
men jeg trudde at det var slik at dersom man mista i sa så kom fosteret ut med en gang med blødning, og med MA så skjønte ikek kroppet at fosteret var dødt, og dermed fortsatte å produsere hcg (eller er jeg helt på jordet?) Så om du ikke har smerter og ikke blødninger ville jeg tatt det helt med ro. Er jo mange ting som kan ha skjedd selv om du vet når el var (egget har ligget i dvale, du produserer lite/seint hcg etc)

Og hadde syns det var mer skummelt om du var 8-10 uker på vei og fikk 1-2 uker på testen. 

Jada... jeg tror nok at alt er som d skal ... Men vil jo at sånne ting skal stemme når jeg bruker penger på det jeg testet jo på fredag, så tenkte teste på mandag igjen å se..

Sånn ble min også. Har nå ei jente på 5 mnd:) 

Testen reagerer på mengden hcg, og ikke alle produserer like fort. (Er i alle fall min teori)

Sånn ble min også. Har nå ei jente på 5 mnd:) 

Testen reagerer på mengden hcg, og ikke alle produserer like fort. (Er i alle fall min teori)

kristin1986 skrev:
min hadde tilogmed gått ut på dato, og viste 3+, og da var jeg 5 uker på vei.
tok i tillegg 3 billigstrips, og en legetest samme dagen 

men 3+ på de testene betyr jo 5 uker på vei? De viser ikke i forhold til menstermin, men i forhold til selve unnfangelsen, som gjennomsnittlig er 2 uker etter...

vi produserer hcg i ulik hastighet.. dog fikk jeg også 1-2 på den, og mistet dessverre bare dager etter...

meeen.. ikke lenge etterpå fikk jeg det samme opp i displayet - og NÅ er jeg så tjukk at man umulig kan betvile at testen var positiv

eggløsning har ikke alt å si for hvor langt du har kommet, det befruktede egget kan "svømme" rundt opp mot en uke før det fester seg i livmorveggen og hcg begynner å produseres, deremed er det fult mulig å være kommet 1 uke kortere enn hva forventet i forhold til mens og eggløsning.
Det skjedde iallfall med meg, fikk opp 1-2uker da jeg trodde jeg var 5 uker og babyen skulle vært 3 uker, men når jeg så kom på ordinær UL var lille en uke mindre enn jeg forventet, så da stemte ClearBluen ;-)

Back
Topp