3.Nurket Betatt av forumet 6 Apr 2008 #1 Spør her og jeg.....hvor lenge er det egentlig vanlig å ha brun utflod etter stripping??
L løve78 Forumet er livet 6 Apr 2008 #2 Kan ikke huske at jeg hadde det i det hele tatt jeg...blødde vel litt med en gang, men det var bare et bindskift...
Kan ikke huske at jeg hadde det i det hele tatt jeg...blødde vel litt med en gang, men det var bare et bindskift...
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 6 Apr 2008 #5 Hadde det kort tid etter bare, men etter siste gangen kom det mer og mer til fødslen til slutt var i gang[:D]
Hadde det kort tid etter bare, men etter siste gangen kom det mer og mer til fødslen til slutt var i gang[:D]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 6 Apr 2008 #6 ORIGINAL: Mamman til leo!! va er d??? er ikke d sånn der de tar av klærne??hihi[:D] Du stripper for legen, begynner å blø litt og vips er fødslen i gang[:D] Nei da, legen stikekr fingre inn i skjeden og tøyer åpningen[:D]
ORIGINAL: Mamman til leo!! va er d??? er ikke d sånn der de tar av klærne??hihi[:D] Du stripper for legen, begynner å blø litt og vips er fødslen i gang[:D] Nei da, legen stikekr fingre inn i skjeden og tøyer åpningen[:D]
S Søøtnoos Elsker forumet 6 Apr 2008 #7 hehe.. d må jg teste neste gang[:D] d øverste aslternativet da altså