Noen som vet ang SA?

Mille85

Flørter med forumet
Man må vel blø for at alt skal komme ut på en måte?
Jeg bare tenker litt.. For jeg mista i mai, og da begynte jeg jo å blø.. Var slik jeg merka det.. Og jeg er så redd for at det skal gå gale denne gangen også.. Jeg sjekker papiret hver eneste gang jeg er på do..
Og er det noe sånn ca hvor lenge etter fosteret er død at man begynner å blø?

Håper virkelig det går bra denne gangen, og at jeg ikke mister!
Når jeg mistet sist, så så jeg lille fosteret falle i do [:(] Og herregud for ett forferdelig syn! Det sitter klistra i hodet mitt ennå [:(]

ikke for å skremme deg, men tror ikke en trenger å blø, da kalles det Ma, det kan ta lang tid før en da eventuellt blød, ellers må en da utskrapning..

håper det går bra med spiren din!

ORIGINAL: Aprilmammaen

ikke for å skremme deg, men tror ikke en trenger å blø, da kalles det Ma, det kan ta lang tid før en da eventuellt blød, ellers må en da utskrapning..

håper det går bra med spiren din!

Det trenger ikke å komme blod ved SA heller... Vet om flere der det bare har kommet en klump uten noe særlig blod. MA er når fosteret dør i livmoren uten at kroppen støter det ut.

Men om en har en SA, så merker man at det kommer noe ut liksom?

Jeg hadde MA sist.. Og fikk både tabletter for at det hele skulle starte, og utskrapning.. Er så redd for å få det igjen :(
Har jo vært på UL, og de så ingenting så jeg må vente i 2 uker på ny UL.. Det er så lenge å vente å ikke vite :(

Back
Topp