Noen som vet? *ang permpeng* :)

Cathrine_86

Gift med forumet
Min samboer har foreldre som har gard. Og hvert år deler faren hans ut avløysertilskudd til barna, de rulerer på det hvert år.. Og i år tenkte de å sette det på meg så jeg får det med i beregning av permpenger.. Det blir vel regnet som inntekt det og kan være med i beregningen?? Noen som vet?

Skal da fordele disse pengene utover dager jeg har fri fra jobben..
Blir litt skummelt om jeg må spørre nav om dette, siden jeg egentlig ikke "jobber" som avløser da.. Hehe! De kan jo sikkert komme med mange rare spm jeg ikke skjønner bæret hva jeg skal svare på..

Ingen som vet? Må jeg likevell innom nav altsåå..?? hehe [8D]

hei [:)] jeg jobba som avløyser og da jeg ble gravid sa vi ikke ifra til avløyserkontoret om dette fordi jeg tengte jeg ikke fikk disse pengene siden jeg ble sykemeldt og siden det var så liten stilling.. men ca 2 mnd før jeg fødte ringte avløyserkontoret meg og lurte på om jeg hadde sluttet,jeg forklarte situasjonen og hun dama sa jeg hadde rett på foreldrepenger utifra den intekten også.. så jeg fyllte ut noen sjemaer og sendte til nav. disse pengene utgjor faktisk 2000 kr ekstra i mnd[;)] jeg pleide også motta restepengene på slutten av året, vi også skrev disse timene på fridagene mine på den andre jobben min[;)][;)] du kan jo snakke med avløyserkontoret og høre om du har rett på foreldrepenger utifra det du tjener hoss di.. 

Ja men da skal jeg innom der, eller få svigerfar til sjekke det ut for meg[:)] 

Back
Topp