noen som vet? ang permisjon

Sarah26

Glad i forumet
Lurer litt her, pga flere ting folk har sagt, men jeg tror nå egentligt ikke på det da :)

* jeg blir sykemeldt nå, og pappaen tar over permisjonen, har jeg krav på permisjon igjen for de ukene jeg er sykemeldt?

* Jeg har permisjon til 16 juli, men jeg har lyst å ha en sommerjobb (nattevakt) begynner 15 juni, Kan jeg da stoppe permisjonen min, sånn att pappaen overtar og jeg tar ferie fra 15 juni og tar de 5 ukene med permisjon når jeg har hatt ferien min?? (skal jobbe i en annen kommune, slik at eg har lov å jobbe i ferien :)

Så lenge pappan tar over dine permisjonsuker mens du er sykmeldt, så har du ikke krav på å få de tilbake nei.

Du kan søke om å få utsatt permisjonen din, eller å gjøre endringer i fremdriften, det er noe du må ta med NAV. Det er papirmølle!

ORIGINAL: Pijah

Så lenge pappan tar over dine permisjonsuker mens du er sykmeldt, så har du ikke krav på å få de tilbake nei.

Ante meg det [;)] Søren og [:'(]

Du kan søke om å få utsatt permisjonen din, eller å gjøre endringer i fremdriften, det er noe du må ta med NAV. Det er papirmølle!

Det er vel det, men det går ann altså!

Back
Topp