Noen som vet... ang. innsetting?!

Emz mamma

Elsker forumet
Er det større sjanse for å lykkes om man setter inn to egg (fryseforsøk) ?!

Først må jeg si hei, det var sjekt å se deg igjen. Har savnet deg.[:)]

Det er nok noe større sjanse med å sette inn 2 enn et fryseegg da, slik jeg har forstått det iallefall.

Hellau, litt godt å være her inne igjen litt sånn i smug også [;)] Så utrolig-utrolig gøy å se hvor mange som begynner å få kuler her inne [:D] Du blant annet [:D] [;)]

Har vært borte en stund fordi vi kjøpte hus, har pusset opp og så endte jeg akutt inn på operasjonbordet i sommer. Så har jeg jo blitt student nå da, så dagene er fulle [:D]

Håper det er større sjans, skal inn på st.olavs på søndag så har jeg jo ett håp nå siden begge de ødelagte egglederne mine er operert bort.... [:)]

Hei på deg[:)]

Skal du setta inn egg no i veko visst eg forstår rett?

Masse lykke til[:)][:)] Kjempe spennande[:D][:D][:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Hei på deg[:)]

Skal du setta inn egg no i veko visst eg forstår rett?

Masse lykke til[:)][:)] Kjempe spennande[:D][:D][:D]

Tusen takk! [:)] Setter inn to fryseegg på søndag,så er rimelig klar for at det skal skje noe nå siden det er 9. innsettingen [:)]

Oi, så spennende!! aner ikke statistikk og sånn jeg men det høres jo logisk ut at det er større sjanse.
Lykke lykke til!! [:)]

ORIGINAL: Sola1979

Oi, så spennende!! aner ikke statistikk og sånn jeg men det høres jo logisk ut at det er større sjanse.

Tusen takk, håper at vi snart får en gedigen opptur [:)]

ORIGINAL: Sola1979

Sign denne.

Litt større sjanse er det[:)]

Masse lykke til!

hei, så koselig å se deg igjen, har savnet deg :)

ja er større sjanse for å sette inn 2 fryseegg, det er vist samme prosent som om man skal sette inn 1 ferskt et ca.
ønsker deg masse lykke til, og nå håper jeg virkelig på at egget fester seg.

så kjekt å se deg her igjen[:D]håper du er kommet deg etter operasjonen og at du koser deg på skolen[:D]

ville bare ønsker deg masse lykke til på søndag og tiden etter det[:D]

Tusen takk alle sammen, man prøver jo å finne alle lyspunkt man kan for å holde håpet oppe [:D] Men tiden vil vel vise [;)]

Leste om ei inne på mars sitt terminforum nå som venter firlinger. Satte inn to egg og begge delte seg! Hehe, men det er nok ikke normalt da[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Leste om ei inne på mars sitt terminforum nå som venter firlinger. Satte inn to egg og begge delte seg! Hehe, men det er nok ikke normalt da[8D]

Wehooo !!!! Det hadde på en måte vært enormt heftig, å gå fra en famile på tre til at vi skulle blitt 7 !!!! =) Har jo bestandig ønsket meg mange barn, så 1,2,3 eller 4.... velkommen til oss sier jeg bare [:D] 

Herlige solskinnshistoriene!!!!! [:D]

Hehehe, ja jeg håper hun legger inn magebilder etterhvert, for jeg er litt spent på den magen[:)] Skal du i gang med fryseforsøk nå?

ORIGINAL: Angelicka24

Hehehe, ja jeg håper hun legger inn magebilder etterhvert, for jeg er litt spent på den magen[:)] Skal du i gang med fryseforsøk nå?

Magebilde ville jeg og sett, så jo dokumentar om en dame som skulle ha firlinger og hun hadde stor kule veeldig tidli =) 
Jeg satte inn to små, frosne bringebær igår så får tiden vise om det kommer noen bringebærbarn =)

Så bra at du fekk satt inn to egg i går[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så bra at du fekk satt inn to egg i går[:)][:)][:)]

TUSEN TAKK!!! [:D]
Krysser alt jeg har for at det kanskje skal bli noe denne gangen! Har blitt gravid på prøverørsforsøkene to ganger før,men mistet begge. Har enda tilgode å bli gravid på fryseforsøk.... men har jo operert ut begge egglederne nå da,så håper at det er bedre miljø for bringebærene der inne [:D]

Oi! Så spennende! Håper det blir full klaff nå da[:)] Jeg håper på å begynne på medisiner for fryseforsøk om en 20 dagers tid[;)]

Håpa virkelig den operasjonen er da som skal til.

Krysse alt for at da klaffe for deg no[:)][:)][:)]

Back
Topp