Noen som vet (ang, gravitest)

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Tok en test i dag morres, tisset på testen, tok den med meg inn i senga og gikk å la meg igjen, kikket på den sånn i halvsvima, ikke helt lyst på rommet, jeg tolket den som neg.. Skulle kaste testen nå i kveld, og studerer den igjen,  da ser jeg en svak svak  strek, ropte på mannen, han så det han å.. Vet at man ikke skal lese av en test etter så mange timer, men har gjort dette før, og da var den like negativ som den var når jeg tok den.. 

Noen som har opplevd dette???

Skal ta ny test, men tenkte jeg ville vente noen dager, lei av å kjøpe tester..

Vanskelig å si. Jeg har aldri fått strek på en negativ test etter tiden, men har egentlig aldri sjekket veldig lenge etterpå heller da. Du må ihvertfall ikke stole på den. Kjøp en ny om noen dager og test da :)

Håper den er positiv innen tiden da :D

nei jeg stoler ikke på den, hadde liksom slått meg til ro med at nei, da ble det ikke februar, men når jeg så den, så begynner man jo å tenke... 
skal teste om noen dager igjen,  bare krysser fingrene

Den kan bli "positiv" om man leser den av etter flere timer, det kan være det ikke stemmer desverre... :-(

men du kan være gravid for d altså, min test (fra forrige sv.sk) var negativ helt frem til uk e5+2.. :-)

jeg får bare vente å se, tester om noen dager tror jeg, (vist jeg klarer å vente da ) 
vet jo ikke helt åssen syklusen min er, men hadde el sånn rundt 24 mai, hadde veldig smerter.. Puppene har vært veldig ømme, men ikke så ille nå, litt sånn til og fra..
Håper på pos test om et par dager..

prøvrpånr 2 skrev:
jeg får bare vente å se, tester om noen dager tror jeg, (vist jeg klarer å vente da ) 
vet jo ikke helt åssen syklusen min er, men hadde el sånn rundt 24 mai, hadde veldig smerter.. Puppene har vært veldig ømme, men ikke så ille nå, litt sånn til og fra..
Håper på pos test om et par dager..

Den er nok positiv:) Eller så hadde den fortsatt å være negativ.. sånn har det iallefall vært på meg begge gangene. har starta tidlig å teste og testene har vært negative lenge, men så har det dukket opp en liten svak strek etterhvert. og begge gangene har jeg vært gravid:) ellers har jeg fått helt blendahvit negativ test når jeg ikke har vært gravid.

Nå er jeg spent! Når skal du test igjen? Jeg har ikke sett at testene har forrandret seg..

Syns du skal ta en ny test i morgen tidlig Lykke til, håper å se deg her inne

Back
Topp