Noen som vet, angående Polaramin

Thessa87

Flørter med forumet
Da jeg var innlagt på sykehuset i noen dager under svangerskapet fikk jeg utslett over hele kroppen. Legen mente at jeg
reagerte på sengetøyet, og jeg fikk en pakke med Polaramin. Da jeg i helgen overnattet på hotell fikk jeg det samme utslettet,
så jeg har derfor brukt Polaramin igjen i 1 1/2 dag. Men jeg blir jo så trett av de tablettene! Det er nesten så det er bedre med
utslettet enn denne trettheten. Er alene hjemme med guttungen, og orker jo ingenting, vil bare soooove...

Er det noen som vet om Polaramin gjør at utslettet forsvinner fortere, eller om det bare lindrer symptomene? Forrige gang gikk
utslettet bort etter noen få dager når jeg brukte Polaramin, så jeg lurer på om jeg bare skal droppe tablettene - eller om det kan ta lengre tid før utslettet forsvinner hvis jeg dropper dem? [8|] Det klør jo så forferdelig også [:'(]

Er ikke polaramin vanlige antihistaminer som demper ubehag ved allergisk reaksjon. Det tror jeg, får de av å til for støvallergien min, men de har ikke så god affekt synes jeg da.

Bruker Polaramin mot allergi. De bør tas om kvelden. Fikk beskjed om det av legen.

ORIGINAL: Undrer

Bruker Polaramin mot allergi. De bør tas om kvelden. Fikk beskjed om det av legen.

Polaramin brukes stort sett av gravide, så hvis du ikke er det lenger, kan du sikkert få en annen type.

Er antihistamin ja. Dette er det som står i Felleskatalogen om bivirkninger på Polaramin:

Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Munntørrhet. Sentralnervesystemet: Døsighet. Sjeldne (<1/1000): Gastrointestinale: Uvelfølelse. Øvrige: Svimmelhet. Enkelte tilfeller av anafylaktiske reaksjoner er rapportert.

Jeg fikk beskjed om å ta 1 tablett 3 ganger daglig... Antakelig fordi det bare er for
en kort periode...

ORIGINAL: Stancie

Jeg fikk beskjed om å ta 1 tablett 3 ganger daglig... Antakelig fordi det bare er for
en kort periode...

du kan jo prøve å ta en om kvelden, og se om det hjelper..
Jeg også bruker det nå, om jeg trenger det..
Men blir stuptrøtt, så tar de aller helst om kvelden

en kort periode...

Stakkar deg, da erdet ikke rart du er trøtt. Har fått beskjed av legen at vi sliter med å sovne pga stoooor mage etterhvert, så kan jeg ta to for å sovne lettere.

en kort periode...

Stakkar deg, da erdet ikke rart du er trøtt. Har fått beskjed av legen at vi sliter med å sovne pga stoooor mage etterhvert, så kan jeg ta to for å sovne lettere.

Det var greit nok å ta tre om dagen dag jeg var gravid og måtte holde meg i ro, men nå når jeg har en ettåring å løpet etter
er det ikke bare, bare. Tror ikke jeg skal ta flere enn én til kvelden jeg...

om dagen dag jeg var gravid og måtte holde meg i ro, men nå når jeg har en ettåring å løpet etter

(som svar på Undrer)
Rapport | Innlegg nr.: 9

Side: [1]

Det finnes mange andre typer allergitabeletter som man ikke blir så trøtt av. Jeg ville spurt legen om å få noe annet hvis jeg ikke lenger var gravid!

en kort periode...

Det var greit nok å ta tre om dagen dag jeg var gravid og måtte holde meg i ro, men nå når jeg har en ettåring å løpet etter

Back
Topp