Noen som venter tvillinger?

Sniker fra mai- jeg venter tvillinger. Termin 17.mai, så mulig de kommer i april og.
Så gøy! Måtte inn å snike på når du hadde termin :D Hvis den er 17. Mai så er det godt mulig du føder i april ja :D Det er jo vanlig man blir satt i gang noen uker før med tvillinger:)

Takk :Heartred Selv om det nok blir heftig så var det egentlig det beste som kunne skjedd oss, så vi håper veldig at dette går bra.

Statistisk blir det nok noen i denne gruppa og, tror vi er tre i mai. I januar 2021 gruppa mi var de 8-10stk!
Så bra at det ble sånn da! Ja det var flere i termingruppa mi fra oktober 21 også, så derfor jeg syntes det var rart det ikke var kommet noen enda her i april :p Nå vet jeg at det kan være lett å overse tvillinger da, så mulig noen får seg en overraskelse på oul:hilarious: Har lest om flere som har vært på tidlig ultralyd, sett en også har det gjemt seg en til bak når de har vært på ultralyd senere:p

Så bra at det ble sånn da! Ja det var flere i termingruppa mi fra oktober 21 også, så derfor jeg syntes det var rart det ikke var kommet noen enda her i april :p Nå vet jeg at det kan være lett å overse tvillinger da, så mulig noen får seg en overraskelse på oul:hilarious: Har lest om flere som har vært på tidlig ultralyd, sett en også har det gjemt seg en til bak når de har vært på ultralyd senere:p
Tok 3-4 minutter før hun fant nr 2 hos meg. Men mest fordi det var samme jordmor som vi var hos da vi oppdaget blæremola i vår, så da hun fant det ene hulrommet med foster ble hun så opptatt av å måle det og finne hjertelyd. Og så plutselig flytta hun litt på proben- og sa: nei vent litt- det er en til her!!

Tok 3-4 minutter før hun fant nr 2 hos meg. Men mest fordi det var samme jordmor som vi var hos da vi oppdaget blæremola i vår, så da hun fant det ene hulrommet med foster ble hun så opptatt av å måle det og finne hjertelyd. Og så plutselig flytta hun litt på proben- og sa: nei vent litt- det er en til her!!
Så morsomt! :woot:

Det var ganske surrealistisk :happy::hilarious: men jeg har jo hatt på følelsen tvillinger i alle tre mistene mine- rimelig spesielt at det skjedde nå, da jeg var ganske sikker på at det ikke var det:hilarious:
Så typisk da, men da fikk du ønske ditt i hvert fall :D Jeg er litt misunnelig, har alltid ønsket meg tvillinger, selv nå når jeg absolutt ikke ville hatt tvillinger så var det jo et bittelite årh men hadde det ikke vært litt kos da:hilarious: men jeg er takknemlig for det nå, jeg har det travelt nok med de to jeg har og en til, de er to hyperkuler:hilarious:

Så typisk da, men da fikk du ønske ditt i hvert fall :D Jeg er litt misunnelig, har alltid ønsket meg tvillinger, selv nå når jeg absolutt ikke ville hatt tvillinger så var det jo et bittelite årh men hadde det ikke vært litt kos da:hilarious: men jeg er takknemlig for det nå, jeg har det travelt nok med de to jeg har og en til, de er to hyperkuler:hilarious:
Jeg blir 40 i april, og ønsker meg tre barn- så litt praktisk sånn sett. Vi hadde egentlig tenkt to barn, men da første ble født med Downs syndrom fikk vi veldig lyst på tre- så for oss er dette perfekt hvis det går bra :Heartred men heftig blir det nok!

Nei, ikke si det da. Hehe. Det er kanskje for de som er på veldig tidlig ultralyd? Jeg var i uke 8, så da burde det vel ikke være så lett å gjemme seg? :P

Jeg blir 40 i april, og ønsker meg tre barn- så litt praktisk sånn sett. Vi hadde egentlig tenkt to barn, men da første ble født med Downs syndrom fikk vi veldig lyst på tre- så for oss er dette perfekt hvis det går bra :Heartred men heftig blir det nok!
Det skjønner jeg veldig godt! De vil jo alltid ha et søsken som trenger litt ekstra, da er det fint å ha en til å lene seg litt på :Heartred Jeg tror faktisk ikke det å ha to samtidig blir vanskelig, men det å ha 2 samtidig som du har en fra før. Tvillinger vil leke på samme nivå. Det å stelle to samtidig og sånt det blir nok en vanesak. Hos oss var den største utfordringen at ungene var såpass like, men samtidig var den ene større og sterkere. Det har blitt mye biting, slåing, dytting og klyping, så jeg har måttet passe ekstremt på. Med tvillinger så tror jeg ikke det blir en så stor utfordring for de vet ikke hvordan det er å være sjalu fordi de alltid har hatt hverandre. Jeg har sett tvillingbabyer leke og det ser så mye mer harmonisk ut. Det finnes nok unntak slik det gjør med det meste, men jeg tror det går bra jeg:love7

Kan man gå så langt som halve svangerskapet uten å se at det er tvillinger på oul? :o
Så for meg at det var meget tydeligvis på 12 ukers?

Kan man gå så langt som halve svangerskapet uten å se at det er tvillinger på oul? :eek:
Så for meg at det var meget tydeligvis på 12 ukers?
Ja, men det er vel kun ved enegga at det er vanskelig for da er det jo bare en foster «hule», så hvis den ene ligger bak kan det være utfordrende. Som oftest oppdager de det på ultralyden i uke 12.

Back
Topp