Noen som har fått beskjed om tvillinger eller som tror dem kanskje bærer på det? Litt morro å høre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor tror du det er to da?Jeg kan ikke skjønne at jeg kan få en, så jeg tror det er to igjen til det motsatte er bevist! Hehehe!
Hvorfor tror du det er to da?![]()
? Har du tvillinger fra før av? 100%? Skjønte ikke helt jegJeg har fått tvillinger 100% av gangene før. Hehe! Rart at jeg liksom skal ha en. Så spennende blir det.![]()
Spennende daJeg har en følelse på 2.. Har tvilling på begges side. 1 generasjon og 3 genrasjon. Og ingen i mellom har fått tvillinger☺
Hvorfor tror han to daMannen er overbevist om at det er to, men jeg tror det er envi får se over jul!
? Har du tvillinger fra før av? 100%? Skjønte ikke helt jegHehe..
Åja, brått blir du firebArns mor daHehe! Ja, altså fått tvillinger en av en gang, det blir 100%.![]()
![]()
Spennende da!Jeg blir ikke overasket, dette høres rart ut, men mannen fikk en pk med rosendhal juletre pynt i fjor, bare la pakken vekk sammen med resten av juletre pynten uten å kikke noe videre på den. Tok den fram i år,å jeg dro esken fra hverandre og det var 2 hjerter som henger sammen, å første jeg tenkte var oi tvillinger... Men sa bare til meg selv "slutt å surr" hehe. Så nå sitter jeg å ser på de 2 hjertene som ikke passer inn i vårt tre engang og lurer på om de forteller meg noe. Men jeg føler 1, så nei, blir 1 her![]()
Morsomt du sier det!! Svigermor her vant to babytepper på basar for ikkje lenge siden, ho bare sa : "lurer på hva dette skal bety?" Hehe... Og nå er eg gravid med super tidlig positiv test og greia... Men eg skal IKKJE ha tvillinger altså!! *krysser fingrene*Jeg blir ikke overasket, dette høres rart ut, men mannen fikk en pk med rosendhal juletre pynt i fjor, bare la pakken vekk sammen med resten av juletre pynten uten å kikke noe videre på den. Tok den fram i år,å jeg dro esken fra hverandre og det var 2 hjerter som henger sammen, å første jeg tenkte var oi tvillinger... Men sa bare til meg selv "slutt å surr" hehe. Så nå sitter jeg å ser på de 2 hjertene som ikke passer inn i vårt tre engang og lurer på om de forteller meg noe. Men jeg føler 1, så nei, blir 1 her![]()
Min mormor var også tvillingMin mormor var tvilling og jeg kjente på kroppen bare et par dager dpo at noe hadde skjedd. Magen var hinsides oppblåst og hadde relativt tydelig strek allerede 8 dpo. Når det er sagt så er kanskje dette gjengs for de fleste. Det hadde vært praktisk med en. Om det skulle være to er de selvfølgelig veldig velkomne, men det skaper litt omveltninger i heimen...
Hvorfor tror han to da?