Noen som venter tvillinger?

Jeg kan ikke skjønne at jeg kan få en, så jeg tror det er to igjen til det motsatte er bevist! Hehehe!

Jeg blir ikke overasket, dette høres rart ut, men mannen fikk en pk med rosendhal juletre pynt i fjor, bare la pakken vekk sammen med resten av juletre pynten uten å kikke noe videre på den. Tok den fram i år,å jeg dro esken fra hverandre og det var 2 hjerter som henger sammen, å første jeg tenkte var oi tvillinger... Men sa bare til meg selv "slutt å surr" hehe. Så nå sitter jeg å ser på de 2 hjertene som ikke passer inn i vårt tre engang og lurer på om de forteller meg noe. Men jeg føler 1, så nei, blir 1 her ;)

Jeg blir ikke overasket, dette høres rart ut, men mannen fikk en pk med rosendhal juletre pynt i fjor, bare la pakken vekk sammen med resten av juletre pynten uten å kikke noe videre på den. Tok den fram i år,å jeg dro esken fra hverandre og det var 2 hjerter som henger sammen, å første jeg tenkte var oi tvillinger... Men sa bare til meg selv "slutt å surr" hehe. Så nå sitter jeg å ser på de 2 hjertene som ikke passer inn i vårt tre engang og lurer på om de forteller meg noe. Men jeg føler 1, så nei, blir 1 her ;)
Spennende da!

Ingen ting som tilsier d skal bli tvillinger...ingen i familien, ikke mye symptomer osv. Men mannnen ØNSKER seg tvillinger da:p

Morsomt du sier det!! Svigermor her vant to babytepper på basar for ikkje lenge siden, ho bare sa : "lurer på hva dette skal bety?" Hehe... Og nå er eg gravid med super tidlig positiv test og greia... Men eg skal IKKJE ha tvillinger altså!! *krysser fingrene*

Min mormor var tvilling og jeg kjente på kroppen bare et par dager dpo at noe hadde skjedd. Magen var hinsides oppblåst og hadde relativt tydelig strek allerede 8 dpo. Når det er sagt så er kanskje dette gjengs for de fleste. Det hadde vært praktisk med en. Om det skulle være to er de selvfølgelig veldig velkomne, men det skaper litt omveltninger i heimen...

Min mormor var tvilling og jeg kjente på kroppen bare et par dager dpo at noe hadde skjedd. Magen var hinsides oppblåst og hadde relativt tydelig strek allerede 8 dpo. Når det er sagt så er kanskje dette gjengs for de fleste. Det hadde vært praktisk med en. Om det skulle være to er de selvfølgelig veldig velkomne, men det skaper litt omveltninger i heimen...
Min mormor var også tvilling :-) Fikk tydelig strek 7 dpo, i følge el testene. Men så ut som det bare var en på ul ;-) Har hørt en kan få høyere hcg ved jenter...? Men er usikkert fikk veldig tidlig posetiv sist også, og det ble gutt :-)

Jeg er selv tvilling og min tvillingsøster har tvillinger. Så jeg håper bare det ligger en inni der sikkert koselig men fort litt mye ekstra.

Hadde vært typisk om det var tvillinger nå som vi har 2 fra før :-)) Men, tror bare en!

Back
Topp